Gå til innhold

Hunder i reklamer


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Noen flere som har reagert på reklamer som har med hunder. I mitt tilfelle virker det mot sin hensikt. Feks, vurderer jeg nesten å aldri gå inn på finn.no lengre, pga den bikkja som løper og bjeffer over hele skjermen. Det er flere eksempler. Ifølge min hun er han ikke fan av andre hunder, og hvertfall ikke hvis dem bjeffer. Heldigvis er tven ganske høyt oppe, så jeg slipper riper. (eller... tven sto på et lavere sted før, og de ripene som er der nå kommer av at AFV sto på). -men det er selvforskylt! :)

Nå bjeffer ikke bikkja mi når ringeklokka ringer feks.. Det vet jeg at mange andre hunder gjør. Men skulle jo tro at andres hunder reagerer på hunder i reklame også? Noen med erfaring?

Isåfall, har ingen av de regissørene hund selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Candy Pie

Hunden min bjeffer om det kommer noen, om det går noen forbi gjerdet ute ( prøver å vende ham av med det...) og om han hører tvn bjeffer...

Men jeg skjønner ikke helt problemet ? Synes det er koselig med hunder på tv jeg. De er så flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hadde jeg ikke hatt hund selv, så hadde jeg også syntes det var koselig! Men problemet er at bikkja mi sover, slapper av, og koser seg. Men når bjeffinga starter på tv, så starter bjeffinga her hjemme også!

Jeg sier ikke at det er et stort problem, men en smule irriterende for meg (og høyst sannsynlig bikkja). Ganske irriterende for benken der tv'en står også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Min bjeffer ikke, men følger nøye med. Legger seg i godstolen nærmest tvn og observerer. Hun liker cæsar Millan godt og animal planet når det handler om hunder, katter eller aper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

Min bjeffer ikke, men følger nøye med. Legger seg i godstolen nærmest tvn og observerer. Hun liker cæsar Millan godt og animal planet når det handler om hunder, katter eller aper.

Så søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene hunden vår bjeffer av og til på hunder på tv eller film, men det er ikke så vanskelig å trene bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...