Gjest .-L-. Skrevet 9. juli 2012 #21 Skrevet 9. juli 2012 Det har ikke noe med å være slem å gjøre. Ingen liker slemme mennesker. Men, man kan fremdeles få følelser for folk som er slemme.. Forvirringen for menn oppstår når man får høre at damer vil ha snille menn, men så ser man at noen går for det stikk motsatte. Det er nok mye mer sammensatt enn det å være snill og slem, men fakta er at det å bare være snill alene, gjør ikke at man blir tiltrukket av en annen person.
Gjest Svampebob1 Skrevet 9. juli 2012 #22 Skrevet 9. juli 2012 Hehe.. Synes jeg kjente deg igjen fra sukkerforumet, ja Man kan si hva man vil om Sukker, men spesielt på forumet kommer det tydelig frem hvor bitre folk der inne er (både menn og kvinner). Man kan ikke diskutere noe som helst uten at det ender med "FYYY, så kravstore dere er!" Helt riktig. En av de tidligere "forumtrollene" der ;-). Og ang. bitterheten så er det er ikke vanskelig å skjønne at det å være singel kan være hardt og vanskelig for mange. Sukkerforumet er et levende bevis på det. Sist jeg tittet innom fikk jeg nesten sjokk over det tilsynelatende behovet mange der inne ser ut til å ha i forhold til å rett og slett snakke stygt om andre mennesker. Alt i alt er det vel disse det egentlig er synd på... Da er KG mye mer matnyttig, selv om diskusjonene sporer av både titt og ofte *Kremt* Lurer på om ikke denne tråden handlet om noe helt annet før diskusjonstrangen min tok av her ;-). Slikt gjør jeg jo aldri ellers ;-)... 1
Gjest Janus Skrevet 9. juli 2012 #23 Skrevet 9. juli 2012 Tiltrekning og kjemi mellom to mennesker er ikke et bevisst valg. Man kan ikke bestemme seg for å "like" noen, uansett hvor godt man liker vedkommende. Sånn er det bare.
Steinar40 Skrevet 10. juli 2012 #24 Skrevet 10. juli 2012 Han er jo alt en dame kan ønske seg.Snill,omtenksom,kjærlig,trofast,behandlet meg som en prinsesse, men jeg har ikke de rette følelser for han Jeg prøvde lenge å tvinge meg til å bli forelsket i han,men det går ikke an.Jeg er fryktelig glad i ham,men ikke på det riktige måten.Nå sitter jeg har og har det jævlig vondt og vet ikke hvorfor.Han er fryktelig lei seg,og det er min feil.Vil ikke være egoistisk,han fortjener mye mer.Bedre å gjøre det slutt nå(etter 6 mnd) enn å vente 2-3 år Håper at det går fort over,at han skal ha det bra og finne en som fortjener ham.Han skriver hele tiden at jeg er den eneste han vil ha,at han elsker meg over alt på jord :(Uff,det er aldri lett å såre noen Anonym poster: 1d3760b23490afd94e061ae8790a77ef Det som er bra er at du vet hva du vil. Så nå må du gjennomføre det og ikke bare begynne å surre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå