Gå til innhold

Hvor lenge holde katten inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Katten vår, som er vant til å være ute, har vært innekatte hos min bror i 3 uker mens vi var på ferie. Vi kom hjem sist fredag og har hatt henne inne siden mtp at jeg fryktet at hun kunne finne på å stikke hjem til broren min.... Første dagen da vi hentet henne var hun tydelig forvirret og litt stresset, gikk fra rom til rom og fant ikke helt roen før til kvelden. Dagen etter var hun sitt vanlige jeg, kosete og god:-)

Hun har tydeligvis lyst ut, går på døren og bæljer, eller sitter foran verandadøren og kikker lengselsfyllt ut.....

Det er forsåvidt ikke noe pes om hun skulle ha funnet på å stikke til broren min da vi ikke bor så langt unna hverandre og vi kan bare hente henne igjen....men det greieste er jo om hun skjønner at hun har flyttet hjem igjen og holder seg her:-)

Anonym poster: eb91f9df2d23c4303baa4d0be9e68d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slapp min katt ut samme kvelden etter vi hadde vært fire uker på ferie, hvor han fikk være ute store deler av dagen. Men han visste hvor vi var da jeg slapp han ut av buret hjemme, og oppførte seg som om han aldri hadde dratt derfra. Så lenge hun ikke har vært utekatt hos din bror, ville jeg ikke hatt noen betenkligheter med å slippe henne ut. Hun er hjemme nå, der hun har sitt territorium, sine plasser og sine vaner. Så lenge hun virker rolig inne, ville jeg sluppet henne ut. Dog - er hun litt av den nervøse typen (mtp at det tok litt tid før hun falt til ro inne hos dere), ville jeg nok latt døren stå åpen og blitt med henne ut første lufteturen. Du ser jo fort om det er litt skummelt ute, eller om hun spankulerer avgårde som om hun aldri dro hjemmefra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her;

Hun er ute nå:-) Smatt mellom beina på meg da jeg skulle ut med hunden :fnise: Men har latt døren stå åpen, så hun har allerede vært flere ganger inne!

Anonym poster: eb91f9df2d23c4303baa4d0be9e68d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...