Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 Hei alle sammen. Noen som kan tipse meg om et bra hotell sentralt i Tromsø. Skal på sykehuset, og må være i Tromsø i ca en uke. Trenger ikke å være det dyreste hotellet :oops: Er det noen måter å skaffe seg rabatter ved enkelte hotellkjeder??? Feks gejnnom coop medlemskort, dnb kort eller hotellpass??? Er takknemlig for svar :D
Gjest Ethereal Skrevet 11. februar 2004 #3 Skrevet 11. februar 2004 Polar hotell burde ikke være for dyrt, ei heller Amalie hotell. Men hvis du skal være i nærheten av sykehuset, er sikkert Scandic det nærmeste alternativet. Sykehuset ligger ikke i sentrum, men ca 3-4km unna.
Fakse Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Anbefaler With som ligger midt i stentrum. Utrolik koselig, og med bra mat. Er ikke enig med Ethereal om at Scandic er et bra alternativ. Det er uansett ikke så nært sykehuset at det er gangavstand, og bussforbindelsene fra sentrum til sykehuset er mye bedre enn fra Scandic. Dessuten er Scandic rett og slett trasig, hotelrestauranten er middelmådig og det er ingenting annet å finne på der på kveldstid.
Gjest prestekrage- ikke innlogg Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Skal du på sykehuset på noen slags behandlig? Sjekk muligheten av å kunne bo på sykehotellet!!! Helt greit, og med gode kollektivtilbud til sentrum...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 Jeg burde vel egentlig stemme for SAS-hotellet, men etter et par "besøk" på Clarion, ville jeg nok valgt det istedet for SAS. Prismessig vet jeg ikke hva som lønner seg for deg. Det går fint an å gå fra sykehuset til Scandic, ca 25 minutters gange, max. Men det er som Ragnhild skriver, fint lite å gjøre der borte.
Fakse Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Det går fint an å gå fra sykehuset til Scandic, ca 25 minutters gange, max. Men det er som Ragnhild skriver, fint lite å gjøre der borte. Hysj, nå får du meg til å høres lat ut
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Nåh? Du så da vitterlig ganske lat ut sist jeg så deg (utstrakt på en sofa på Blårock)
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Hei igjen. Ja jeg får dekt kr 400 pr natt av trygdekontoret, men skal ha med mannen min som moralsk støtte, så det må vi betale alt selv for. På sykehotell koster det 500 pr natt per person, så jeg håper at det finns noe billigere alternativ. Men vil alikevel bo BRA :oops: og sentralt. ( krever standard) Men har sett at en kan bo tre netter å få ei natt gratis ol, pluss hotellpass til kr 100,- og da få litt rabatter. Må jo sjekka alle muligheter her. Jeg har forresten aldri vært i Tromsø, noe som skjer der i mars?????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå