barespørsmål Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Jeg var veldig mange arr på ryggen og noen kviser. Lurer på om dt er en måte å få bort arrene eller hvertfall gjøre de mindre synlig? Og det er et turn off for men..? :/
Lucid Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Etter min andre operasjon fikk jeg beskjed om å ha på tape de første to ukene. Ikke vanlig tape altså, men sånn.. eh.. hudtape? Det er sikkert ikke helt det samme, i forhold til at det var et større sår, men jeg kan se for meg at det går litt ut på det samme. Du kan også spørre på apoteket, jeg fikk en fin salve som jeg skulle bruke på arret. Helst ikke eldre enn 2 mnd (hvis jeg ikke husker feil) - det hjalp ganske bra
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Det kommer helt an på arret, det. Små arr, som ikke går så dypt, kan forsvinne over tid. Andre arr går det an å bruke laserbehandling på, f.eks. kvisearr. Og atter andre arr må man bare finne seg i at er der til evig tid. Jeg har hatt brannsårarr som tok nærmere 10 år før forsvant av seg selv. Nå har jeg ett arr igjen på armen som er omtrent året gammelt, det er godt synlig. Så har jeg et svært operasjonsarr som jeg har hatt i nærmere 25 år, det blir nok ikke borte før det forsvinner blant rynkene og hengehuden Arrene mine plager ikke meg, og jeg har ikke fått tilbakemeldinger på at de plager andre heller. Man legger som regel mest merke til slike ting selv. Anonym poster: 1eab3bd42cb5d538a2111afd0d8b7580
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå