AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Hei, jeg lurte på om kanskje dere kan hjelpe meg. jeg har gått på cerazette i noen år nå, da hadde jeg mensen regelmessig, men så sluttet jeg en liten periode også startet jeg igjen nå for 4-5 mnd siden. første mnd fikk jeg vanlig mensen, men så fikk jeg bare masse brunfarget utflod ganske ofte og uregelmessige blødninger. men de siste to mnd så har jeg nesten ikke hatt mens og nå denne mnd har jeg ikke fått mens. samtidig hvor jeg får periodevis hvor jeg har skikkelig ømme bryster. er dette unormalt? Anonym poster: 51c3078a4c0416e233b3914d6474685e
Gjest Mog Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Les mer om medisinen her. Uansett, ta kontakt med fastlegen.
Gjest line Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Nei. Opplevd lignende mens jeg har gått på de. Fikk brun utflod ca hver 14. Dag. Gjerne med ømme bryster. Og vanlig mens en sjelden gang. Etter en pause fikk jeg ingen mens eller utflod på nesten ett år mens jeg fikk på de. Nå er jeg av igjen og falt rett tilbake i den gamle syklusen. Får veldig mye kviser mens jeg går på de, og konstant pms i perioder. Så derfor deilig med noen pauser. Men høres helt normalt ut for min del.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Jepp, høres helt normalt ut. Jeg har mistet mensen helt, men får av og til brun utflod og ømme pupper. Cerazette gir ofte sånne bivirkninger. Anonym poster: 26bf46e4540d82ae3f0c252f5d03641f
marti Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk dere, nå kan jeg ta en pust i bakken, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå