Gå til innhold

jubileum

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nå lurer jeg på om dere gutter tenker noe som helst om jubileumsdager, bursdager osv. teite dager, som egentlig ikke betyr noe?

min samboer hater bursdager(får feks ikke noe spes på min dag, kanskje en middag hvis jeg maser i tre uker) jul synes han er et ork, valentines er bare å glemme, å nå snart har vi 8års jubileum å han mener bestemt vi burde dra å mosjonere med et annet par og spise sammen med dem. jeg kjenner ikke disse spesiellt godt, jeg liker ikke typen aktivitet vi skal gjøre og jeg hadde tenkt å feire med god middag samt tur til ett utkikkspungt med bare oss to. har kjpt mat, gave, laget kort og planlagt dessert. han hadde glemt at vi har jubileum, å da han foreslo planene ble han sint fordi jeg ikke ville. å mente at slike dager er teite. vi kan jo spise middag sammen, å dra ut sammen hvilken som helst dag sa han.

så det endte med at min kjære skal ut å jeg skal være hjemme. han mener vi mulig kunne "Feire" dagen etter..

flere som synes dette var megateit? eller er jeg bare emosjonell og rar?

Anonym poster: 2b30f1f4846f0933ea7dfd1169321b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han oppfører seg tåpelig og uansett om han ikke deler din mening om jubileer så kunne han lagt til godviljen når dere har vært sammen 8 år. Er ikke snakk om store greiene en må gjøre for å ha det gøy sammen og markere en dag men det betyr litt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...