Gå til innhold

Gutter/Menn i forumet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ikke i noe forhold men tror ikke jeg noen gang har spesielt lyst til å prøve dette. Er det for dere noe man kan leve med eller er det for "prippent". Damer er ikke født med noe g-punkt bak og jeg ser ikke noe tennende i det heller. :kaffekopp:

Anonym poster: a2af317edb4d539da511204540c77250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint. Det er jo nettopp til dette bruket vaginaen finnes, så hvorfor rote rundt i 2-ern..

Anonym poster: 996e116fb39380c4270180bec2c226be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

puh så godt å høre :gjeiper:

Anonym poster: a2af317edb4d539da511204540c77250

Skrevet

Damer er ikke født med noe g-punkt bak og jeg ser ikke noe tennende i det heller. :kaffekopp:

Ikke jeg heller. Det virker bare weird

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi ha en slik tråd annenhver dag, belemret med "vi bæsjer jo derfra"-kommentarer?

Anonym poster: e528115a3e8888152cb94d15d5e7280e

• Liker 1
Skrevet

Skal vi ha en slik tråd annenhver dag, belemret med "vi bæsjer jo derfra"-kommentarer?

Plager det deg?

Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg hadde nok blitt skuffet over hvor lite "crazy" du var, men om du kunne tatt meg med strap on, så hadde det nok blitt tilgitt.

Skrevet

Jammen, vi gjør jo det! :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Exit only, sier nå jeg.

Anonym poster: 41f4539eb3147d198c8c1551c32c61e7

Gjest Skogmann
Skrevet

TS; Aldri nytet å slippe bæsjen halvveis ut for så å dra den inn igjen på dass? Gang det med FIRE, så har du analsex. Minus alt griseriet også da.

• Liker 1
Skrevet

Jammen, vi gjør jo det! :fnise:

Ja visst gjør vi det, men du må ikke si det høyt, for det plager enkelte her inne :erter:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Litt leking der bak er nesten et must for meg. Ikke nødvendigvis med kuken min, men en finger når jeg slikker og slikt er utrolig tennende for meg.

• Liker 4
Skrevet

Har ikke noe særlig behov for dette nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg skal si det er noe must for min egen del - det jeg dog har erfart er at jenter som har likt at man har lekt litt og eksperimentert der bak også (variasjon, viktig!) gjerne har et langt mer avslappet forhold til sex og klarer å nyte i langt større grad. Oppdaget etterhvert flere jenter som kom langt kraftigere, og ved et tilfelle var det ei jente som ble nyskjerrig da vi snakket om tidligere erfaringer og ønsket å prøve med meg, selv om hun hadde elendige erfaringer tidligere. Det endte opp som en favoritt for henne. Har også oppdaget at mange jenter enten elsker tanken på eller følelsen av å bli slikket bak i tillegg (hygiene et must selvsagt!). Selv om få eller ingen har turt å si det rett ut.

Anonym poster: f191c7c19491077f9123dae92a3ca99e

• Liker 1
Skrevet

Det er overhodet ingen krav! Herregud, om man hele tiden skal stille slike krav vil man til slutt ikke kunne være i forhold med noen! :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var imot å ha analsex i nesten 17 år etter min daværende kjæreste trengte seg bakfra uten forvarsel. Det gjorde j.... vondt. Vi begge var i tidlig 20 årene. Etter det var analsex helt uaktuelt for meg. Til for 1 år siden. Nåværende kjæresten min spurte om hva jeg synes om det.. han fikk NEI. men han har ikke gitt opp. Vi begge begynte å lese om det på nettet, kjøpte et sex leketøy som er egnet til det. Vi prøvde sakte men sikker. Han har alltid hørt på meg, derfor kunne jeg stole på han at han stoppet når jeg sa stopp. Så en dag skjedde det bare :sengekos:

Jeg elsker analsex nå. Jeg blir mer kåt av det. Og ja, viktig med å tømme tarmene før analsex. Ingen overaskelser på den måten:-)

Poenget mitt er: Du må ikke det, men når du en gang får smaken av det vil du det for alltid:-)

Anonym poster: 2f1935d2e925713cd350f3693e313e76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et sted ting skal ut og ikke inn sier nå jeg :)

Anonym poster: 82e25552a391079289b06f7d4bc18cbb

AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, men siden dere så uttrykkelig har nevnt det i 100 tråder tidligere trenger vi vel ikke flere utsagn fra deres leir?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...