Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så digg med gladhistorier også! Eg likar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært så tiltrukket av noen før, i hele mitt liv :rodmer: Og jeg gleder meg veldig til å se han flere ganger. Om han hinter frempå at han vil noe mer, blir jeg nok ikke klare å dy meg fra å hoppe på han!

Men jeg skal være flink pike å holde litt avstand, så det ikke blir tull og misforståelser :)

Men jeg må altså påstå at jeg skulle ha gjort mye bare for å kjenne armene hans rundt meg nå altså... :rodmer: Vi har planlagt å finne på noe helt casual når det passer for oss begge, og dette ser jeg ihvertfall frem til :)

Skrevet

Okei, jeg trenger feedback! Skal møte han i helga, og vil virkelig se bra ut! Jeg vil at det meste(det som kan) skal være feilfritt. Noen tips til selvpleie?

Hvordan skal jeg ordne neglene mine? De er rimelig korte nå, så trenger hjeeelp! Trener ofte, så kroppen er ok sånn sett, men jeg trenger tips til hvordan jeg kan forbedre huden, føtter, hår osv :D Bodyskrubb, hårkur osv!

Om noen har noen tips, kom gjerne med de! Blir glad for alt! :smilorange:

Jeg gleder meg så :hoppendeglad: , og vil at ALT skal være perfekt!

Skrevet

Okei, jeg trenger feedback! Skal møte han i helga, og vil virkelig se bra ut! Jeg vil at det meste(det som kan) skal være feilfritt. Noen tips til selvpleie?

Hvordan skal jeg ordne neglene mine? De er rimelig korte nå, så trenger hjeeelp! Trener ofte, så kroppen er ok sånn sett, men jeg trenger tips til hvordan jeg kan forbedre huden, føtter, hår osv :D Bodyskrubb, hårkur osv!

Gjør ingenting om neglene er korte, håper du ikke tar på falske. Jeg kjenner mange gutter som absolutt foretrekker korte negler enn lange. Det du godt kan sjekke er at neglene ikke er skitne. Det gjør du med en enkel fil, pinsett eller lignende.

Ha en skikkelig DIGG jentekveld med maske til ansiktet, fotbad, drikk masse vann og se en skikkelig VAKKER film (slik at du gråter masse når du blir rørt og får trua på verden igjen). Om du har mulighet til det, ta deg et skikkelig DIGG bad! Leste at Cleopatra badet i melk, så hva med en skvett oppi? Haha, men slikt kan du lese på nettet. Har lest litt forskjellig, men husk å skylde huden godt etterpå, man vil ikke lukte som gammel melk! :P

Håper det går bra til helgen :D

• Liker 1
Skrevet

Gjør ingenting om neglene er korte, håper du ikke tar på falske. Jeg kjenner mange gutter som absolutt foretrekker korte negler enn lange. Det du godt kan sjekke er at neglene ikke er skitne. Det gjør du med en enkel fil, pinsett eller lignende.

Ha en skikkelig DIGG jentekveld med maske til ansiktet, fotbad, drikk masse vann og se en skikkelig VAKKER film (slik at du gråter masse når du blir rørt og får trua på verden igjen). Om du har mulighet til det, ta deg et skikkelig DIGG bad! Leste at Cleopatra badet i melk, så hva med en skvett oppi? Haha, men slikt kan du lese på nettet. Har lest litt forskjellig, men husk å skylde huden godt etterpå, man vil ikke lukte som gammel melk! :P

Håper det går bra til helgen :D

Wii, TAKK for svar o'herlige medmenneske :hjertesmil: Jeg gruer meg en smule! Men gleder meg og, skal ihvertfall gjøre meg så fin som overhode mulig! :hoppendeglad:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du planlagt hva du skal ha på deg? :D :rodmer:

Anonym poster: 330f66b468c0f5569e887f2c3d7c2bf6

• Liker 2
Skrevet

Har du planlagt hva du skal ha på deg? :D :rodmer:

Anonym poster: 330f66b468c0f5569e887f2c3d7c2bf6

Jeg har ikke det! :overrasket: Har sagt til meg selv flere ganger at jeg må begynne å tenke på det, men jeg har ikke peeeiling!

Skrevet

Lykke tiiiiil!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Åh, helgen var fin den.

Men nå sier jeg takk men NEItakk!

Selvfølgelig tok jeg med min venninne, og SELVSAGT driver hun å legger seg etter han.. Jeg blir så utrolig frustrert, for hun vet meget godt hvor mye jeg liker han.

Skrevet

HÆ?! Du er verre enn meg, frem og tilbake frøken ;) Hvorfor ble det plutselig NEItakk nå? Er han interessert i deg eller hva?

Og hvorfor i ALLE DAGER har du venninner som legger seg etter gutter DU er interessert i? Sorry borry, men det er ikke venninner altså...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det med å trekke meg en smule tilbake når det blir konkurranse, jeg orker ingen sure miner. Jeg orker ihvertfall ikke å konkurrere med venninner, det finnes altså ikke interessant.. Om hun vil ha ham, så er det lite jeg kan gjøre.. Og dessuten så fant jeg ut hvordan han ègentlig er.

Det jeg har sett er bare en fasade han har når han møter noen av litt interesse. Han er egentlig en rundbrenner, men vi kan nok sikkert bli gode venner etterhvert. Har fått noen gode kompiser i kompisene hans ihvertfall!

Skrevet

Om han er rundbrenner er det kjipt. Om dere fortsetter som venner, kanskje han drar av seg vanen, og skjerper seg.. så kan dere se det litt an senere :)

Skrevet

Om han er rundbrenner er det kjipt. Om dere fortsetter som venner, kanskje han drar av seg vanen, og skjerper seg.. så kan dere se det litt an senere :)

Ja, det er skikkelig kjipt. Tapte seg skikkelig det, men jeg skulle jo egentlig ha skjønt at han hadde sjarmert en del piker før meg, for å si det sånn.

Uansett, så ja. Vi er venner nå da, har ingen planer om å gjøre noe som helst med han, annet enn å spille fotball, se film osv! Slike kompis-ting.

Hyggelig mann er han ihvertfall! Glad jeg ble kjent med han uansett jeg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...