Mr.Dean Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Ja, jeg er i himmelen etter gårdagen! Hadde INGEN planer om å drikke, men endte opp med å dra ut sammen med noen venner. Og jeg møtte verdens herligste mann, jeg er så betatt! Han er kanskje ikke den peneste å se på, men personligheten hans hever utseendet SÅ mange hakk! Jeg ble plaget ganske kraftig utover kvelden, på både mobil, og ellers av irriterende mannfolk som ikke takler et NEI. Ble blandt annet puncha i magen! Og til tross for at jeg bare hadde kjent denne mannen i noen timer, så passet han så utrolig på meg. Han så visst på meg når jeg var lei meg, og kom øyeblikkelig bort å bare ga meg en klem, sa noe morsom, sang DDE faktisk, bare for å få humøret opp! Jeg er en kynisk person, og tenkte selvsagt at han kun gjorde alt dette pga han ville ha seg noe. - Der tok jeg FEIL! Han ringte taxi, og når han dro kysset han meg i pannen, sa jeg skulle komme meg hjem, og at jeg måtte sende han melding når det passet. Han er herlig! Jeg får ikke nok av å tenke på han. Han har det fineste smilet, den godeste latteren og verdens BESTE personlighet! Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle frem til med dette, jeg er bare så utrolig betatt at jeg måtte få det ut 10
Zakuro Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Naaaaw:) Bra for deg da! Får håpe det holder seg slik!^^,
kaffemor Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Så koselig! Oppdater oss gjerne hvis du snakker noe mer med han
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 PUA triks. Anonym poster: 82a16a787f1bb118724c4b036c071c62 2
Mr.Dean Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2012 Ååå, han er så god. Jeg var så utrolig heldig at jeg faktisk glemte skjerfet mitt der igår, så da MÅ jeg jo bare dra å hente det Jeg skrev "Har jeg glemt skjerfet mitt der?" Så fikk jeg tilbake "Din luring! En ordentlig unnskyldning for å komme tilbake nå gitt. Om det er tilfelle at du kommer, så har jeg skjerfet!" Han er så flott, skulle å spille fotball sammen med noen kompiser idag, så sendte han faktisk melding å sporte om jeg ville være med! Jeg er bare så utrolig redd for å bli skuffet, for dette tror jeg er drømmemannen altså! Det beste med hele greia, er at han har en liten valp. Valpen er 3mnd, og han er så glad i den, og den er så glad i han! Dette er en type miniatyrhund, og det var så koselig å se hvor begeistret de var for hverandre Er ekstremt glad i dyr, så det må jeg altså si at varmet hjertet mitt skikkelig! Vi skal visst finne på noe til helgen, men jeg vil ikke dra ut sammen med masse folk, jeg vil jo ha han for meg seeelv Kanskje litt tidlig enda! 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Skrevet 9. juli 2012 Så utrolig herlig!!! Du må oppdatere oss om det skjer noe videre da. Anonym poster: 330f66b468c0f5569e887f2c3d7c2bf6
Mr.Dean Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2012 Jeg vet det er teit, men jeg tør faktisk ikke å nevne han for venninnene mine, i frykt for at de skal prøve seg Men jeg har en kompis som spesielt får høre absolutt alt jeg tenker for tiden, og han er så møkklei at jeg prater om denne mannen! Men han er så herlig, jeg klarer ikke dy meg Og for en gangs skyld er jeg betatt av en ordentlig person! Altså, en som ikke er helt knust i hodet liksom... Vi har ikke så mange felles venner, men dette ser jeg på som bra faktisk! Han har sendt masse søte meldinger ikveld. "Jeg har fått meg et nytt skjerf, jeg! Må prøves, gitt!" "En dag, kommer du til å erobre verden med ditt fantastiske smil, og gode humør!" Hihi, beklager... Dette blir så kvalmt altså Men hjertet mitt stopper litt når jeg hører at jeg får melding! 2
Mr.Dean Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2012 Dere er herlige Det varer nok neppe, men jeg skal kose meg med tiden jeg får sammen med han ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #13 Skrevet 9. juli 2012 Joda, vil du at det skal vare så varer det!! Ikke tenk negativt! Han virker jo som en ordentlig gentleman! Anonym poster: 330f66b468c0f5569e887f2c3d7c2bf6
Mr.Dean Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2012 Hadde ikke gjort noe om han hadde hatt det, absolutt ikke Jeg vet at vi nok hadde fått det herlig sammen uansett, og jeg tipper vi hadde fått det til å funke uansett størrelse der nede Han er altså så herlig 1
Mr.Dean Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er nede fra himmelen igjen nå Har snakket med han i hele dag, og jeg har bestemt meg for at dette vil jeg altså ikke. Jeg er så redd for å bli såret, og han er så fantastisk at jeg regner med at det er nettopp dette som blir å skje, desverre. Jeg kommer til å hente skjerfet mitt, og vurderer å dra ut sammen med han til helga, men det blir ikke noe mer Innimellom tror jeg at man bare må innse hvor usannsynlig ting egentlig er, for å unngå å bli såret! - Og dèt folkens, var dagens visdomsord!
Gjest Bandit Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er nede fra himmelen igjen nå Har snakket med han i hele dag, og jeg har bestemt meg for at dette vil jeg altså ikke. Jeg er så redd for å bli såret, og han er så fantastisk at jeg regner med at det er nettopp dette som blir å skje, desverre. Jeg kommer til å hente skjerfet mitt, og vurderer å dra ut sammen med han til helga, men det blir ikke noe mer Innimellom tror jeg at man bare må innse hvor usannsynlig ting egentlig er, for å unngå å bli såret! - Og dèt folkens, var dagens visdomsord! Den som intet våger intet vinner. Skal du gjemme deg bort resten av livet i frykt for å bli såret? Eller kanskje finne noen som ikke betyr så mye for deg, for da kan han ikke såre deg? Nei, ikke gi deg så lett. Funker det ikke, så funker det ikke, men da har du iallefall forsøkt. Bedre det enn å sitte og se tilbake på hva som kanskje kunne ha blitt... 3
Mr.Dean Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #18 Skrevet 9. juli 2012 Men det blir å gjøre så ille vondt om han ikke vil noe mer, kleint blir det og Jeg velger å tre tilbake med stil, rett og slett for da kan jeg møte han og være med han, BETRAKTE han fra lang avstand! For så fin er han faktisk
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Så koselig tråd, ts! Er glad på dine vegne, håper det går slik du ønsker Anonym poster: 44b5f9698802a04d3e637fa9a9d22ae2
Gjest Bandit Skrevet 9. juli 2012 #20 Skrevet 9. juli 2012 Men det blir å gjøre så ille vondt om han ikke vil noe mer, kleint blir det og Jeg velger å tre tilbake med stil, rett og slett for da kan jeg møte han og være med han, BETRAKTE han fra lang avstand! For så fin er han faktisk Ikke moro å høre slik. Det kan jo hende at han føler noe for deg også, vet du. Du kan forlate en veldig god ting her. Samtidig skjønner jeg deg veldig godt også. Akkurat de følelsene rundt det hele er ikke morsomme... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå