Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Hei. Jeg har møtt en nydelig jente på alle måter, men nå som vi har begynt å ha sex dukker dette problemet opp. I starten trodde jeg bare det var "uflaks" at det lukta, men det viser seg at et er sånn det er. En ganske så sur lukt fra musa hennes, som gjør at sexen for meg blir litt klein. Jeg kjenner den selv om trusa sitter på osv.Jeg har vært med mange jenter opp gjennom årene, så jeg skjønner at dette dreier seg om en soppinfeksjon eller noe annet. For denne lukten er ikke normal. Spørsmålet er hvordan jeg skal legge dette frem for å ikke såre? Jeg lurer jo på om det er en slags bakterie infeksjon også, som jeg vet mange har og som man får bukt med ved å ta en antibiotikakur? Jeg vil jo ikke på noen måte såre henne, men det legger jo en demper på sexlivet syns jeg. Håper noen har noen gode råd! Jeg har ikke kjent henne så mange ukene, så jeg vil ikke bare buse ut med det heller. Burde jeg kanskje bare vente til vi er bedre kjent, og så si det? Eller skal jeg si at jeg tror hun har sånn eller sånn? Og hvordan hadde du reagert hvis din relativt nye flamme hadde tatt opp dette??
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 Dette er bakteriell vaginose. Det er ikke en kjønnssykdom men en infeksjon på linje med sopp. Hun må gå til legen og få antibiotika. Bakteriell vaginose er desverre veldig vanlig og det er mange som sliter med gjentagende BV. Anonym poster: 9dc7bd7e339691ac23de33128490021e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Skrevet 8. juli 2012 Ouch, det er pinlig, men det må gjøres - ikke bare for din skyld, men for hennes (for hun merker det nok garantert selv). Anonym poster: e954319a0a8949f2ebdcd0ea83060a69
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Det var bakteriell vaginose det het ja!! Takk! Men jeg syns det er så sinnsykt vannskelig å legge dette frem. Tror hun merker det selv ja, og jeg er ekstremt glad i oralsex, så jeg er jo nedi der hele tiden med nebbet. Stakkars, hun tenker sikkett masse på dette selv også, men kanskje hun tror at hun bare lukter sånn? Detter er ikke lett. Spesielt siden jeg ikke kjenner henne så godt, er jeg redd hun blir sur/såra og fordufter. TS.
Zakuro Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Aiai, følsomt tema:P Men i det minste er du så oppegående og skjønner det er pga. infeksjon eller noe i den gata(alt for mange menn som ikke skjønner dette ass). Men anyways, når jeg skal ta opp slike følsomme temaer med mine venninner så prøver jeg alltid å ha fokus på helse, at det er den jeg er bekymret for, ikke at den gir meg ubehag(selv om den kanskje gjør det). Jeg pleier å si at jeg sier det jo ikke for å være slem eller gjøre noen flau, men at jeg vil dem skal være friske og raske:) Så kanskje det er en måte å vinkle det på? Ikke hatt noen negative responser fra mine venninner når jeg har gjort det slik i alle fall. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #6 Skrevet 8. juli 2012 Men er det ikke litt rart at hun tar av seg trusa foran en fyr hvis det er noe galt der nede som lukter vondt? Hun må vel garantert merke det selv om det lukter "feil"? Hva om det bare er slik lukten hennes er…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #7 Skrevet 8. juli 2012 Det er såpass at det lukter på soverommet i lang tid etterpå forresten..
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #8 Skrevet 8. juli 2012 Men er det ikke litt rart at hun tar av seg trusa foran en fyr hvis det er noe galt der nede som lukter vondt? Hun må vel garantert merke det selv om det lukter "feil"? Hva om det bare er slik lukten hennes er… Jo, det er veldig spesielt! Anonym poster: e954319a0a8949f2ebdcd0ea83060a69
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #9 Skrevet 8. juli 2012 Aiai, følsomt tema:P Men i det minste er du så oppegående og skjønner det er pga. infeksjon eller noe i den gata(alt for mange menn som ikke skjønner dette ass). Men anyways, når jeg skal ta opp slike følsomme temaer med mine venninner så prøver jeg alltid å ha fokus på helse, at det er den jeg er bekymret for, ikke at den gir meg ubehag(selv om den kanskje gjør det). Jeg pleier å si at jeg sier det jo ikke for å være slem eller gjøre noen flau, men at jeg vil dem skal være friske og raske:) Så kanskje det er en måte å vinkle det på? Ikke hatt noen negative responser fra mine venninner når jeg har gjort det slik i alle fall. Venninner? Luker BV gjennom buksene, eller er det venninner du har vært nedi trusa til
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Men er det ikke litt rart at hun tar av seg trusa foran en fyr hvis det er noe galt der nede som lukter vondt? Hun må vel garantert merke det selv om det lukter "feil"? Hva om det bare er slik lukten hennes er… Kanskje hun bare har luktet på sin egen vagina, og dermed tror at det er sånn det er, eller at hun har hatt dette i mange år? Man tar vel av seg trusa for det, hvis man tror alt er normalt? Det er ikke sånn lukten til noe friskt menneske er, det skal i utgangspunktet ikke lukte sånn av en nydusjet kropp.
Zakuro Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Venninner? Luker BV gjennom buksene, eller er det venninner du har vært nedi trusa til Den der kunne visst missforstås litt ja! Har ikke snusa venninnene mine i musa(ey, der rima!), men har jo hendt jeg har sagt i fra om andre ting, svette, dårlig ånde, overvekt, whatever. Og da prøver jeg å fokusere på helsa, ikke at det plager meg:)
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Men er det ikke litt rart at hun tar av seg trusa foran en fyr hvis det er noe galt der nede som lukter vondt? Hun må vel garantert merke det selv om det lukter "feil"? Hva om det bare er slik lukten hennes er… Jeg hadde aldri ligget med noen om jeg hadde bakteriell vaginose. Den lukta der kan skremme vannet av de fleste og kan merkes gjennom klær om man er voldsomt plaget. Og oralsex - nei, fatter ikke at hun tør!! Er jo nesten frekt spør du meg... Du får dra en historie om en eks du hadde med bakteriell vaginose, slik at hun tror du vet hva du snakker om og at du garantert ikke kan anklage henne for dårlig hygiene.
Gjest Mildrid Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Kan menn få det? Si at du har det og at dere begge må ha en kur? Alt er lettere om man skylder på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Det er skremmende å se hvor mye dårlig hygiene og lukt det er i kvinners underliv. Har vært borti lignende selv. Disse jentene dumpes ganske raskt. Hvis forholdet er nytt, hvorfor gidder du? Du finner deg sikkert ei dame som ikke lukter. Anonym poster: a15b4395ebcb7e3a4bce68eeed45e33c 1
Gjest grapefrukt Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Kan menn få bakteriell vaginose? For isåfall kunne jo det enkleste være å si at du har fått det, og at legen din har sagt at partnere må til lege og sjekke seg. Edit: så nå at det allerede var foreslått. Endret 8. juli 2012 av grapefrukt 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 Det kommer vel frem fra ordet "vaginose" at menn ikke kan få det... Anonym poster: 878d20c1e02b157d6d1383ae6a9cd3a6 1
charactouy Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 "Du, dette er ganske kleint å ta opp, spesielt siden vi ikke har kjent hverandre så lenge... Men jeg lurer på om du kan ha en eller annen infeksjon i underlivet. Hvis det er noe tull nedi der så blir ofte lukten sterkere enn vanlig, og jeg synes du bør få det undersøkt for å være sikker på at alt er bra med deg." ...? Nå vet jeg jo ikke hvordan hun er, men om noen skulle tatt opp noe sånt med meg så tror jeg at jeg hadde satt pris på en litt humoristisk "den musa der er for bra til å risikere helsa til" eller noe i den duren... 3
Gjest Mildrid Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 (endret) Det kommer vel frem fra ordet "vaginose" at menn ikke kan få det... Anonym poster: 878d20c1e02b157d6d1383ae6a9cd3a6 I følge Google kan menn få dette. De blir visstnok smittet av kjæresten. Endret 8. juli 2012 av Mildrid 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 I følge Google kan menn få dette. De blir visstnok smittet av kjæresten. Men vi er jo ikke kjærester, så da kan jeg jo ikke ha fått det av henne??? TULLA!! Tusen takk for gode råd folkens! Har selv tenkt jeg kunne si at jeg hadde fått sopp eller noe, men da skal jeg sjekke ut de mannlige symptomene på denne vaginosen litt. Hvis ikke får jeg bare si at jeg kjenner igjen symptomene fra en eks. Og til deg som mente det bare var å dumpe henne: Man blir ikke en dårlig person av å ha vaginose, og jeg likte henne lenge før jeg dro trusa av henne. TS. 3
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2012 #20 Skrevet 15. juli 2012 Men vi er jo ikke kjærester, så da kan jeg jo ikke ha fått det av henne??? TULLA!! Tusen takk for gode råd folkens! Har selv tenkt jeg kunne si at jeg hadde fått sopp eller noe, men da skal jeg sjekke ut de mannlige symptomene på denne vaginosen litt. Hvis ikke får jeg bare si at jeg kjenner igjen symptomene fra en eks. Og til deg som mente det bare var å dumpe henne: Man blir ikke en dårlig person av å ha vaginose, og jeg likte henne lenge før jeg dro trusa av henne. TS. Hvordan gikk samtalen? Hvis du har tatt den ennå da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå