Gå til innhold

Krangle naken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen ganger kranglet med kjæresten når du eller dere begge er helt naken? Flere som synes det er flaut å ubehagelig når man krangler og er naken?

Anonym poster: f3c97fc383468b84046c7564f7e9e41d

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogmann
Skrevet

Har du noen ganger kranglet med kjæresten når du eller dere begge er helt naken? Flere som synes det er flaut å ubehagelig når man krangler og er naken?

Anonym poster: f3c97fc383468b84046c7564f7e9e41d

Som Jerry Seinfeld sa; "That´s BAD naked"

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjedd. Klarer ikke forstå hvordan noen får det til heller.

Anonym poster: e81078462b4b30b6dd0f448002dec755

Skrevet

Jeg tror jeg aldri har kranglet med noen naken :klo:

Hvis det er ubehagelig for deg ts, kan du jo bare kle på deg?

• Liker 1
Skrevet

Har vært noen episoder jeg og samboeren har kranglet nakne, kan ikke forstå hvorfor, hehe. Men de få gangene vi har kranglet nakne så har vi begynt å le fordi det ser så dumt ut, og da har vi glemt hva vi krangla om :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten like kjipt som å ha sex når en er naken...værste jeg vet!

Anonym poster: 7caab803b8d49a3818c16b37021720fd

AnonymBruker
Skrevet

Nakenhet og krangling er nesten uforenlig. Nakenhet hører sammen med velvære, nærhet og vennskap. Det er så å si umulig å være uvennlig mot en som en er naken sammen med.

Anonym poster: 6399f4d130ef7b93382d0d6f642cbe1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har kranglet nakne før ( vi sover nakne ).

Han oppførte seg som en tulling før vi skulle legge oss, jeg ble kald, han skjønte ikke hvorfor, så ble han irritert siden jeg ikke ville si hvorfor, så jeg ble jeg sur på han fordi han ikke skjønte hvorfor, så ble han mer sur og irritert...Veldig voksen og moden krangel altså :)

Anonym poster: cd8d03bec5aa2201382f76d30e932ddd

Gjest smilejenta
Skrevet

Jeg og forloveden kranglet natten vi hadde forlovelsesfest, nakne. Husker ikke helt hvorfor, men jeg gikk å kledde på meg siden det bare ble kleint at vi var nakne, eller kledde bare på med med undertøy som ble revet bort ganske raskt etterpå :-)

Skrevet

Jeg har også kranglet naken med kjæresten min før. Husker ikke hvorfor, men det endte med at han ble sur, og jeg begynte å kysse han helt random helt til han besvarte kyssene. Da ble det :sengekos: likevel

Skrevet

Nei har ikke det, men tror at jeg ville følt meg veldig utsatt følelsesmessig

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske å ha kranglet naken, men om vi hadde gjort det så tror jeg at jeg ville dratt på meg morgenkåpe eller en t-skjorte i sinne. Typ "du får ikke noe av dette om du skal være så dust".. :fnise:

Anonym poster: de0d31b8d14f5ca061315641d1e58805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...