Gå til innhold

Proteinbar etter trening


LukaFrost

Anbefalte innlegg

Av og til hadde det vært greit med noe rask energi etter trening. Banan er forsåvidt greit, men sjelde jeg husker å kjøpe banan i forkant, og ikke alltid treningssenteret har. Samboeren min tyr ofte til sjokomelk, men skal jeg drikke det må den være iskald, og det er den ikke etter ca 1,5 i treningsbagen. Derfor har jeg lyst å prøve meg på proteinbarer. Treningssenteret har et lite utvalg, men det koster jo litt. Er det noen som har proteinbarer å anbefale og forslag til hvor jeg kan kjøpe? Iherb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til hadde det vært greit med noe rask energi etter trening. Banan er forsåvidt greit, men sjelde jeg husker å kjøpe banan i forkant, og ikke alltid treningssenteret har. Samboeren min tyr ofte til sjokomelk, men skal jeg drikke det må den være iskald, og det er den ikke etter ca 1,5 i treningsbagen. Derfor har jeg lyst å prøve meg på proteinbarer. Treningssenteret har et lite utvalg, men det koster jo litt. Er det noen som har proteinbarer å anbefale og forslag til hvor jeg kan kjøpe? Iherb?

Billigere og sikkert sunnere å spise litt nøtter etter trening. De holder i evigheter i bagen i en ziplock-pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...