Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått mensen for første gang på et halvt år (går på pillene Cerazette) og på grunn av pillene jeg går på får jeg det bare en sjelden gang i blant..

Nå har jeg blødd i 2 uker (blør nesten i en måned før det gir seg), men problemet er at nå STINKER det!! Blodet stinker!!! I dag tidlig blødde jeg dessverre gjennom, og da holdt jeg meg i skrittet slik at jeg ikke skulle blø på gulvet, så løp jeg på badet, og jeg vasket hendene kanskje 5 ganger, men lukten sitter der enda. Den er sterk og ufordragelig, minner litt om gammel urin lukt, bare enda verre!

Dette er første gang det lukter slik og det lukter aldri slik før mensen. :( Når jeg har småblødninger lukter det heller ikke sånn... faen hva er dette?

Anonym poster: 17f9edec92401fb2cdf120e68d31e8d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Mensen pleier å lukte, men det varierer litt fra dag til dag, helt normalt. Men hvis det lukter så de som er ved siden av deg kjenner det så er det ille :( Vet ikke hva du kan gjøre

Anonym poster: 329e9329b61228693e5661bd2e6e67fa

AnonymBruker
Skrevet

Huff :/ dytter igjen..

Skrevet

Mens lukter jo mens om du skjønner, men vært av og på den pilla i snart 6 år og ikke opplevd at det lukter direkte vondt. Ville reist til legen tror jeg. Ikke uvanlig med uregelmessig eller uteblivende mens, men ikke bra om det f.eks ligger lenge inne før det kommer ut. Er det frisk blødning? Eller ser det ut som gammelt blod? Hvis sistnevnte, ville jeg ringt legen i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som gammelt blod, ja. Det er liksom brun utflod blandet med rødt, friskt blod og det lukter JÆVLIG. Men nå i dag lukter det ikke så ille, nå kjenner jeg ikke lukten slik som jeg gjorde i går.

Dette har jo skjedd før, sist gang jeg hadde brun utflod osv. var i januar, og mensen var vell i... November, tenker jeg. Jeg mistet mensen når jeg begynte på Cerazette, og fikk bare småblødninger når jeg begynte på ny pakke. Men skal til legen i begynnelsen av august, så får se hva som skjer da..

Gjest Gjest
Skrevet

Bare pass deg så det ikke blir infeksjon. Vond lukt bør alltid sjekkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...