AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Har vært plaget med sterk kvalme i flere uker og tidvis oppkast. Føler meg slapp, varm og generelt nedsatt. Kommer ikke så langt med fastlegen, og lurer på om noen her kan hjelpe? Uansett hvor dumt det høres ut har jeg ikke tid til å være syk i enda flere uker. Det ble tatt en del blodprøver og noen var utenfor "normalen". Bokstavene og tallene sier meg ingenting, men kanskje det er noen utdannede her som kan gi meg noen råd til hvordan jeg skal gå videre? Vente ytterligere eller mase meg til grundigere undersøkelser? Legger til om det er forhøyet eller for lavt, men jeg aner ikke hva som er litt/mye forhøyet osv. Fritt T3 - 3.7 - lavt. LD - 289 - høyt. MG - 1.04 - høyt Urinstoff - 6.5 - høyt Urinsyre - 368 - høyt Østradiol - <0.04 - lavt Takker hvis noen har peiling Anonym poster: 2c352dbdcabab90c1ecd0c1df0e501a0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #2 Skrevet 8. juli 2012 T3 lavt betyr lavt stoffskifte hvert fall... Har du verdier for T4 og TSH også? Og referanseverdiene? Anonym poster: 5588dcbbe56df8ed48bde465cc615531
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå