Gå til innhold

Barn som har "uhell" i butikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en klesbutikk og igår var det en jente som tisset på seg inne i butikken.

Moren sa ifra at barnet hadde hatt et "uhell", og foreventet at vi skulle tørke opp etter barnet. Hadde mitt barn gjort det i en butikk, så hadde jeg ikke regnet med at de butikkansatte skulle ha gjort det :/ Jeg syns ihvertfall at hun kunne ha tilbudt seg å hjulpet til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:spy: ekkelt. Uansvarlige drittkjerring.

Anonym poster: 593eda757cf582bec4f323a3e01bd779

Skrevet

Tja, burde man tørke opp etter seg selv? Ja. Burde man også få av barnet våte klær og inn i tørre, slik at det slipper å stå der skamfull i sitt eget tiss? Ja, absolutt.

Jeg tror jeg hadde beklaget meg og gått selv, fremfor å stå der og vente med tissevått barn mens de som jobbet der fant frem rengjøringsmidler.

Skrevet (endret)

Også lærer kanskje moren av dette og tar bleie på ungen neste gang de skal ut.

Endret av Pria
Skrevet

Hvorfor? Selv tørre barn kan ha uhell. Skal man forvirre barnet fullstendig med når det kan tisse i bleie og ikke fordi det muligens kanskje kan komme til å ha et uhell? For noe tull.

Gjest Quake
Skrevet

Du skulle bare sagt "Ja, det er greit det, ett øyeblikk så skal jeg finne mopp til deg!"

• Liker 1
Skrevet

Moren så litt stressa ut, men hun brukte da sikkert 15 minutter på å få kjøpt nye klær til jenta :/

Samme skjedde med en jente som hadde kasta opp (ikke i butikken, men på vei til senteret i bilen). Ungen gikk å lukta spy, mens moren gikk rundt ganske lenge for å se på klærne og finne ut av hva hun skulle kjøpe til henne.

Skrevet

Hæ? Barn kan ja uhell ganske lenge etter bleieslutt. Skal de da alltid gå med bleie til de når skolealder, bare for sikkerhets skyld?

Syns ellers det ville vært naturlig å be om noe å tørke opp med og gjøre det raskt selv. Men som butikkpersonale ville jeg nok sagt at jeg kunne gjort det, så moren kunne fokusert på å få skiftet på/ordnet nye klær til barnet. Men syns altså ikke moren burde ta det for gitt. Opplevde dette som butikkansatt for mange år siden, og fikk da så vondt av den lille jenta som ble så flau og lei seg, at jeg selvsagt sa at jeg skulle tørke opp, så far og datter kunne komme seg av gårde for å få skiftet.

• Liker 1
Gjest Candy Pie
Skrevet

Nå har ikke jeg unger selv, men jeg hadde da tørket opp etter de om de hadde pisset eller spydd i butikken. Skulle vel bare mangle ? Om ikke ungen ville stått der å luktet tiss kunne man eventuelt kjøpt en billig joggebukse eller noe så lenge

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg har veltet syltetøyglass inne på butikken, da sa jeg ifra og beklaget. Men når det er snakk om biologisk avfall syns jeg godt man kan tørke opp selv. Det er strengt tatt ikke noe butikkansatte har utstyr for å vaske heller. Tenker da spesielt på de som blør neseblod og bare går. Blodsmitte er jo koselige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...