Gå til innhold

Merkelig ubehag i hodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har dette merkelige ubehaget i hodet, har hatt det siden mandag(er søndag i dag), men det var først torsdag det begynte å være der hele tiden. Det blir ikke bedre, tvert imot verre. Er litt vanskelig å beskrive, men føles som et slags trykk inni hodet, det dunker til tider, jeg føler meg nesten svimmel, skjeiner litt til siden noen ganger. Det blir verre når jeg beveger meg. Og noen ganger kjenner jeg smerte. Det er ganske intenst og veldig ubehagelig. Blir bekymret for hva det kan være. Noen som har noen ide om hva det kan være? Noen råd til hva jeg kan gjøre? Bør jeg kontakte fastlegen i morgen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hva det kan være, men JA kontakt fast legen din i morgen!!

Jeg har alltid fått beskjed av legen min at jeg skal ta kontakt med han om jeg har vanlig hodepine i mer enn 3 dager bare, så jeg syntes virkelig du skal ta kontakt med legen din i morgen.

God bedring hvert fall, og håper alt er ok med deg :)

Anonym poster: 9b1c48eb9dd15e7865373ab404f8286b

Skrevet

Slik hodepine har jeg hatt ofte, de har ikke gitt meg en klar diagnose, men det er ikke farlig. MEN, siden du har hatt det så lenge nå bør du ringe legen på mandag så du kan utelukke alvorlige ting og få en klar diagnose, bare slik kan du få medisiner som kan slutte "anfallet" ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...