Chelsea Skrevet 8. juli 2012 #1 Skrevet 8. juli 2012 Noen som har prøvd å lage iste fra bunnen av? Og hva kan man søte med når sukker ikke er så aktuelt?
Chelsea Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2012 Honning! Men hvorfor er sukker uaktuelt? Slanker meg og prøver å finne alternativt drikke til kosen. Vann duger liksom ikke.
Skravla Skrevet 8. juli 2012 #4 Skrevet 8. juli 2012 Honning blir jo som sukker, men du kan velge stevia eller sukrin kanskje.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Kok opp ønsket mengde te. Tilsett sukrin/stevia i ønsket mengde. Hell over på egnet beholder. Sett i kjøleskap. Kan gjøres med all te, men jeg liker den peach-mango-varianten til lipton.
Gjest Nanne70 Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Du kan faktisk lage iste med kaldt/romtemperert vann, selv synes jeg den blir bedre da. Gjør som vanlig, men la teen trekke i 30 min. Til søtning kan du f.eks. bruke yaconsirup, kokosblomstsukker eller agavenektar. Vær forøvrig oppmerksom på at både yaconsirup og agavenektar er søtere enn sukker, så bruk små mengder
Scherbatsky Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Tagatesse er også en mulighet. Hjemmelaget er best
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå