Gå til innhold

Carine's jakt på de TO BLÅ!


Carine

Anbefalte innlegg

vinke.gif Hei, alle sammen!

Etter vår femte prøvemåned, er jeg atter en gang tilbake på dag tre...

Fem måneder er jo ikke all verdens med tid, men allerede nå synes jeg det er tungt når mensen dukker opp. Dagene går så uendelig sakte, og de to blå virker så uendelig langt unna! Har brukt (litt for) mye tid inne på SG, og "trøsten" er jo å se at det er flere som sliter - og flere til å backe hverandre opp underveis icon_smile.gif

Så...nå er det kanskje på tide for meg å opprette en dagbok her inne hos dere også? For jeg har jo allerede fått med meg at flere er både her og der icon_smile.gif

For de som ikke kjenner meg, kan jeg fortelle at jeg er 29 år, bor i Drammen og jobber med webutvikling. Jeg har en sønn på ti år som jeg var alene med i mange år før jeg traff Drømmemannen - som jeg gifter meg med i juli hjerter_rundt.gif

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!!

Stor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn i vår dagbokverden.

Håper du vil trives like godt som mange av oss andre travere icon_wink.gif

Ikke glem å hold oss oppdatert da !12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carine!

Velkommen her som dagbok skriver!!..er selv i min 3 prøvemåned, og er enig med deg, tiden går saaaakte....

Men vi skal klare det allikevel, ikke sant?

Lykke til!!!

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei carine!!!

velkommen som dagbokskriver, gleder meg til og følge med deg!!

¨Håper du snart lykkes med de to blå!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

....og velkommen så mye!!!Vi begynner å bli mange her inne nå, og det er jo kjempeartig!!! Og mange er inne i den blå bølgen ser det ut som også....kanskje det betyr lykke å skrive dagbok??

Lykke til denne syklusen, så håper vi på en gledens dag snart icon_smile.gif

Klem fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surfet SG en del jeg også (under nicket LIXX) og skjønner godt hvorfor du føler deg utålmodig icon_lol.gif

Lykke til i jakten på bebis!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Carine! icon_smile.gif

Velkommen hit som dagbokskriver!!

Håper at du snart vil får gleden av å teste to BLÅ!!!

Ønsker deg masse Lykke til !!! icon_smile.gificon_smile.gif

Klem fra,

_________________

Tuva enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-30 15:23 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den varme velkomsten icon_biggrin.gif

Jeg har dessverre ikke hatt så god tid til å være på sidene de siste dagene, men satser på bedre tider nå icon_smile.gif

Siste dag av mensen i dag, og jeg skal igang med å jakte på EL! Regner med at den kommer neste helg... Merker at humøret blir dårligere i dagene med mens, og at jeg bruker litt tid på å svelge skuffelsen over at den dukket opp enda en gang. 5 måneder er jo ikke all verdens med tid - men likevel..!

Jeg er iallefall glad det finnes sider som dette...det er utrolig hvor godt det gjør bare det å vite at det finnes fler av oss icon_wink.gif

Ønsker dere alle en god helg...for ikke å snakke om produktiv for dem som venter EL!!

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Carine!!!!

ja nå begynner snart nedtelling til el, tiden fra mens til el er så kjedelig.

Men nå er det sommer og tiden går heldigvis mye fortere så vips er el her.

jeg er selv på dag 11 så min er rett rundt hjørnet håper jeg.

Så da håper jeg dagen til mens eller helst ikke mens går sabla fort.

Kjekt du har oppdatert dagbok!!!

Klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Jeg hadde lovet meg selv å ikke være - og nesten lurt meg selv til å tro at jeg ikke var, så opphengt i dette med å bli gravid. Men det er vanskelig å skyve det til side! I dag har jeg mest lyst til å grine.gif... Har riktignok hatt en fantastisk helg sammen med kjæresten, og bryllupet nærmer seg med stormskritt - men så er det denne ène tanken, da... Tanken på at en liten spire skal gro seg godt fast icon_smile.gif

Slik sett synes jeg dagene snirkler seg avgårde! Dersom denne syklusen blir som forrige, venter jeg EL i disse dager. Har imidlertid ikke sett snurten av noe slim...så nå vet jeg neimen ikke?! Som veldig gifteklare ( icon_wink.gif ) burde vi ikke bomme på EL - men tiden fram til ikke-mens føles så utrolig lang!!

Huff... Beklager at dette ble som et eneste langt syt-og-klag skribleri; men noen dager er det vanskelig å holde humøret og troen oppe icon_frown.gif

brunette.gif Carine

1212[ Dette Innlegg er endret av: Carine den 2002-06-11 13:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får prøve å oppdatere litt her nå - dagene har helt flydd ifra meg!

Tanta kom ubarmhjertelig på besøk en hel uke før tiden, noe som betyr at eggløsning må ha vært allerede i slutten av forrige mens! Snakk om totalbom :-?

Idag er jeg ferdig for denne gang, og begynner med el-tester allerede fra i dag! Glemte den bort da jeg våknet...så jeg får håpe det går greit å ta den neste gang jeg må på do...

Ble selvfølgelig kjempeskuffet fordi det ikke klaffet denne gangen heller, men har heldigvis vært veldig opptatt med bryllupsforberedelser den siste uken...slik at mensen gikk unna uten de helt store ergrelsene :wink:

I går ble samboeren drukket ut, og ramlet inn døra sent i natt... Blir nok ikke mye futt i ham i dag - så jeg håper egentlig at EL holder seg borte enda noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Carine :D

Takk for koselig hilsen i dagboka mi alltid kosleig med hilsner :D

Hvordan er formen til din tilkomne mann da?? Når er det dere skal gifte dere??

Var i bryllupp i går det var knall kjekt og så søte de var ja jeg og mannen min satt bare og drømte tilbake til vårt bryllup for 9 mnd siden.

Får håpe el holder seg vekke til formen til din kjære kommer tilbake :lol::lol::lol:

Skal dere på bryllupsferie da???

Jeg hadde håpet at jeg hadde el på min syden ferie,men får den helga før så vi drar kansje på hyttetur kansje det hjelper hi,hi,hi

Hade bra!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...