Gå til innhold

Hva vet du om en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du som er jente, et par ting må du få vite, siden du ofte er rådløs når det gjelder oss menn.

Vi er veldig enkle å ha med å gjøre.

En liste rangert over hvor viktig ting er for oss. (Jada, det finnes sikkert andre ting, men nå tar jeg de mest sentrale):

Mat

Søvn

Penger

Sex

Bilen

Jobben

alkohol

------- Over linjen, er ting som ansees som meget viktig.

familie

frihet

anerkjennelse

klær

venner

ferie

Så hva vil du gjøre for å glede en mann. Hva vil du gjøre for å kjede en mann. Valget er ditt. Velg rett,frykt intet. Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Svampen
Skrevet

Du som er jente, et par ting må du få vite, siden du ofte er rådløs når det gjelder oss menn.

En liste rangert over hvor viktig ting er for oss. (Jada, det finnes sikkert andre ting, men nå tar jeg de mest sentrale):

Mat

Søvn

Penger

Sex

Bilen

Jobben

alkohol

familie

frihet

anerkjennelse

klær

venner

ferie

Så hva vil du gjøre for å glede en mann. Hva vil du gjøre for å kjede en mann. Valget er ditt. Velg rett,frykt intet. Lykke til.

Øhmm, dette gjelder ikke for alle menn. Han jeg holder på med er avholds og setter familie og venner veldig høyt.

Skrevet

Sier han.

Skrevet

Hahaha, ja så sant så sant. Jeg har faktsik fått med meg noen av de på øverste liste. Spesielt mat, bilen og jobb. *må le litt*

AnonymBruker
Skrevet

Mat

Søvn

Penger

Sex

Bilen

Jobben

alkohol

familie

frihet

anerkjennelse

klær

venner

ferie

Skal alkohol og bilen være viktigere enn venner og familie? Dette er vel og bra og vise til, men denne listen viser jo i bunn og grunn bare din egen individuelle rangering av hva du synes er viktigst. Jeg er mann og denne listen hadde nok vært annerledes enn hva du viser til. Uansett så skal du ha takk for bryderi med å vise til hvordan du tror enkelte menn rangerer listen over hva de synes er viktigst :)

Anonym poster: d0c14d7816e6928730a1e052010da8ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men vi er vel alle forkjellige :jepp:

Anonym poster: bafbd35cf58012a50f0f17a9402b9db7

Gjest villrev
Skrevet

Da vil jeg lage mat til han og ikke forstyrre han når han sover? :)

Gjest Svampen
Skrevet

Sier han.

Nei, jeg er ganske sikker på at han mener det altså. Jeg vet at han flere ganger har avlyst andre ting for å være sammen med familien, og han har ved flere anledninger sagt at familien betyr utrolig mye for ham. Og jo: Han er avholds.

Skrevet

Alt etter hva legning man har. Hver enkelt individ får ta den biten i sitt eget hodet, og hvordan det rangeres får og bli med deres interesse. Men disse 13 tingene er viktige for en mann. Så kan andre gjøre hva de vil med det.

Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge du holder paprika til helvete langt unna meg, så går det bra.

Skrevet

Dette er jo bare tøys og tull.

Skrevet

Så da lager man han middag, setter frem litt øl,drar han så videre inn på soverommet hvor du har sex med han til han får gnagsår, før han slukner til. Og når han kommer hjem fra jobben dagen etter(etter å selvfølgelig ha jobbet overtid for å tjene seg noen ekstra cash) ligger man på panseret å vasker bilen.

Og du har en stk fornøyd mann.

Gjest Skogmann
Skrevet

Mat

Søvn

Penger

Sex

Bilen

Jobben

alkohol

familie

frihet

anerkjennelse

klær

venner

ferie

WOW. Dette stemmer ikke for meg i hvert fall.

Bortsett fra mat og sex, så er alle de tingene under streken din mest viktige for meg. Jobb? ppfft. BIL? Are you shitting me? BIL? Bare den funker som den skal så. Penger? Så lenge jeg har råd til å nyte fritiden. Alkohol? Ehh..ikke spesielt viktig. Godt med et glass, bevares, men jeg hadde nok ikke bytta familien min mot en pils. Jobben? Ikke viktig. Jobber så lite jeg kan og nyter livet og friheten så mye jeg kan.

Den lista du har laget der gjelder kanskje for rednecks og white-trash, bortsett fra det er den ubrukelig.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Alt etter hva legning man har. Hver enkelt individ får ta den biten i sitt eget hodet, og hvordan det rangeres får og bli med deres interesse. Men disse 13 tingene er viktige for en mann. Så kan andre gjøre hva de vil med det.

Er du en sånn 14 år gammel "PUA"? :kgbaby:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er PUA?

Anonym poster: bafbd35cf58012a50f0f17a9402b9db7

Skrevet

For en idiot du må være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...