Gå til innhold

Kg - Slankeleir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange her på kg som sliter med å gå ned i vekt, og som regel så er det vel motivasjonen som mangler.

Men tenk om alle vi som sliter med motivasjon, kunne samlet oss i en gruppe og motivert hverandre ? Vekk i fra gamle vaner. Bare oss, på en slags slankeleir.

Og kanskje hatt med en som er flink med trening og motivering som leder.

Hehe, blir som slankekrigen og for tykk for 15 eller noe. En slags kombinasjon !

Og det ville vært for store og litt mindre. Altså, lubbene kvinner / menn som ønsker å få av noen "kosekilo" og komme i form.

Vel, dette blir nok bare med tanken, men finnes det noe sånn som dette i det virkelige liv ? Uten kameraer så klart...

Jeg kan på tro og ære si at hadde jeg vært vekk fra hjemmet mitt i 2 uker, ville jeg sett forskjell. Jeg har faktisk vært innom tanken på å leie en hytte på fjellet, og ikke ta med sjokolade eller noe annet godt. ( har ikke lappen så ville ikke hatt mulighet til å kjøpe dritt )

Kanskje jeg skal ?

Anonym poster: da9db375584ab89041f5ad9486fe826d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo mange turer du kan dra på som har trening som tema.

Sjekk ut www.jomfrureiser.no

Det finnes også helsefarmer og det skal visst også finnes slankeleirer i Danmark blant annet :)

Anonym poster: 3c8e4110de15745ff39e226bce913886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på tro og ære si at hadde jeg vært vekk fra hjemmet mitt i 2 uker, ville jeg sett forskjell. Jeg har faktisk vært innom tanken på å leie en hytte på fjellet, og ikke ta med sjokolade eller noe annet godt. ( har ikke lappen så ville ikke hatt mulighet til å kjøpe dritt )

Kanskje jeg skal ?

Anonym poster: da9db375584ab89041f5ad9486fe826d

Do it!

Skikkelig deilig å få en uke eller to med bare deg selv og fysisk aktivitet :)

Du kan eventuelt dra alene på sykkelferie til danmark, det forbrennerm ange kcal det også;)

Men husk at de store forandringene kommer ikke på ferie eller slankeleir, de kommer ved konsekvente valg hver eneste dag. Hvis man har fler dager i kcal-underskudd enn -overskudd vil man følgelig gå ned i vekt.

Om du spiser som normalt resten av ka, og reiser to uker på hytta uten snop, vil ikke det gi store utslaget.

Dessuten vil det bli akkurat like vanskelig å si nei til fristelsene når du kommer hjem fra ferien.

Jeg foreslår at du oppretter en kg-dagbok, og så begynner du å ta små, men konsekvente valg i hverdagen.

Du kan begynne med å kutte ut sjokolade, bortsett fra en 100-grams på lørdager. Da er du allerede godt igang :)

Anonym poster: 62b5b6ae2be4abbe4841a36744cfe128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...