kristin1901 Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Dette er meg,.En jente som føler meg ganske ensom om mitt seksuelle problem.. men jeg aner ikke om fler føler det sånn, fordi jeg snakker ikke med noen om det. Greia er at jeg tenner ikke på en penis,eller bare synet av en naken mann..Dette gjelder for det meste de jeg ikke har følelser for, men som jeg synes er kjempeflotte. gjelder litt i forhold også også da.. Jeg føler at det er vanelig å tenne på penis, spesielt i filmer, historier fra venner, veninner osv. Jeg tenner jo på det mannlige, å bli bestemt over av en litt autoritær mann som tar kontroll, men jeg blir ikke kåt av selve det fysiske.. ihvertfall ikke veldig. hvis det kommer en mann og sier " jeg skal ta deg bakfra " så blir jeg ikke tent.. selve fysiske sexen er bare en dyrisk handling. Når jeg tar en mann i munnen til han kommer , så er det for at han skal ha det bra. jeg synes det er så mye lettere å gi enn å få, fordi jeg ikke tenner på å vite at jeg må forte meg å være klar til han kommer inn. jeg kan vel kalle det god gammeldags prestasjonsangst.. men jeg føler det er så lite snakket om at jenter kan ha prestasjonsangst:( kan bli veldig kåt hvis jeg bare sitter hjemme og dagdrømmer en fantasi,men når jeg vet at jeg må være våt nok for å få han inn. tenker at de har hatt andre jenter før meg som blir sprengkåte av å suge dem osv. blir ganske usikker.. er det andre som har det sånn,eller gutter som har møtt noen som har det sånn? gjerne fortell om deres egne hinderer i senga.. og ja, jeg vet jeg burde prøve å bare slappe av.. men det er ikke så lett det heller.=/
Guybrush Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Er du forholdvis ung? Hvor god kommunikasjon har du hatt med dine sexpartnere - og har dette vært dater eller langvarige forhold? Siden du tenner på fantasier som du nevner, regner jeg med du ikke er asexuel Og om du klarer å bli tent på egenhånd så handler det nok mye som du selv er inne på, om å slappe av å bli komfortabel i forhold til den andre. Noen fasitt finnes nok ikke, men det er jo gjerne helheten og situasjonen man blir tent utav. Ikke et enkelt kjønnsorgan i seg selv - så det synes jeg ikke du skal fokusere så mye på. Virker også som du setter mye press på deg selv og tenker vel mye - å ha tanker om parterens tidligere erfaringer, samt om du er flink nok, bra nok, klar nok osv er en lystdreper uten like. Usikkerhet har i all hovedsak en fiende - og det er kommunikasjon. Hvis du finner noen du virkelig liker og prater godt med, hva med å innlemme denne i dine fantasier og tanker? Finn ut hva dere begge liker, tenner på. Min erfaring er at ei jente som holder tilbake mye, er veldig nervøs eller kanskje har hatt mye dårlige erfaringer da lett åpner seg og tør være seg selv uten å tenke for mye. Og å være den gutten som får dele det er ganske spesielt også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå