AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Gråter du nå ? Har du hatt en tung dag ? Skriv ned det du tenker på. Kanskje noen har noen råd å komme med, det er uansett godt å skrive ned tankene noen ganger. Jeg er sikkert ikke den eneste her inne som har det veldig tungt akkurat nå... Anonym poster: 25f04202242680959ea6d287bc86a6ff 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Er kaos i hodet mitt. Har sluttet på p-piller fordi jeg tålte dem ikke. Men jeg kan ikke blir gravid fordi jeg bruker medisiner som kan gi fosterskader. Jeg kan slutte med medisinene, men da risikerer jeg å bli deprimert (er medisiner mot depresjon - antiepileptika). Men hva er værst: At jeg blir deprimert eller at jeg blir gravid og barnet blir skadet? Eller om jeg velger eller må ta abort? Nei.. ingen alternativer er bra, men det værste må være at jeg blir gravid, tar abort og angrer.. så derfor skal jeg begynne å trappe ned på medisinene i morgen. Så får det briste og bære... Argggggg..... er egentlig mer frustrert enn trist.. Hvorfor gråter du ts? Anonym poster: 55ce04de704c45e0fd48b579e2f7eed0
Gjest kittycat Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Kvelden ble reddet, men holdt på å klikke tidligere. Men kunne jo ikke det. Skal være i syden i 10 dager til og kunne ikke bare gå hjem. Jeg måtte "kose" meg resten av kvelden med fosterfamilien min. Fmor var drittsur, jeg mente ingenting frekt. Hun misforstår, eller vi misforstår. Faen. Måtte bare bite i meg. Hun sier alltid: nei, dette gidder eg ikkje. Ja ka om eg ikkje gidder det?! Då kan ikkje eg gå vekk, for då e eg feig. Lame forklaring dette, men makes no sense irl uansett. Uansett, dette skulle liksom bli bra for oss - få bedre forhold til fmor, men når jeg bare har lyst til å skade meg selv pga hun klikker vet jeg ikke mer ass.
Honnikorn Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Kittycat, det er ikke lett å være ung gitt. Misunner deg ikke. Kan bare trøste deg med at ting har en tendens til å bedre seg *klem* 1
Zinnia Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Tja... møtte på en tidligere klassekamerat tidligere i dag. Bestemte meg for å si hei og hilse på, men hun var meget kort og kjølig tilbake, tydelig ikke interessert i å prate med meg. Det får være på hennes kappe, men fikk meg likevel til å føle meg elendig, og det irriterer meg at jeg fremdeles kan lå sånne negative mennesker få ødelegge dagen. Ellers er jeg vel også litt ekstra sensitivt for slikt da jeg har vært veldig ensom den siste tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå