Gå til innhold

Vanlig å få mindre menstruasjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis en syklus på 30 dager, og menstruasjonen varer ca 4 dager fra jeg får den til den er ferdig, slik har jeg alltids hatt det.

Jeg har opplevd en gang tidligere at jeg har fått menstruasjonen tidligere enn ventet, altså en uke før tiden, men den har likevel vart like lenge.

Nå denne gangen kom det også tidlig, ca 1 uke før tiden, og varte bare i 2 dager, og ikke like store blødninger, jeg lurer på om dette er vanlig?

Jeg har hatt ubeskyttet sex, men tror ikke jeg er gravid, og ja vet jeg må ta en test for å sjekke. Men jeg lurer vel heller på om det er noen andre grunner for at mensen utblir i mindre dager?

Jeg vet at jeg har en blodcyste i underlivet, men jeg ikke om denne spiller noe rolle? Også har jeg endomertriose (usikker på hvordan det skrives) vet heller ikke om dette kan påvirke syklusen.... Dette har aldri hendt før.... :sjenert:

Håper noen snille sjeler orker å svare meg :)

Anonym poster: 1b440c6557beae4f071fb52caecff5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endo kan påvirke og kan også gjøre svangerskap vanskelig.

Har du cyster og endometriose så regner jeg med, uten at jeg er kvalifisert, at det kan påvirke syklusene dine og at du egentlig er heldig som ikke har mer tull enn hva du beskriver.

AnonymBruker
Skrevet

Endo kan påvirke og kan også gjøre svangerskap vanskelig.

Har du cyster og endometriose så regner jeg med, uten at jeg er kvalifisert, at det kan påvirke syklusene dine og at du egentlig er heldig som ikke har mer tull enn hva du beskriver.

Jeg har mye smerter når jeg har mensen og innimellom smerter i lysken.... men tenkte ikke at det var relevant for det jeg lurte på :) men tusen takk for svar :)

Anonym poster: 1b440c6557beae4f071fb52caecff5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...