Gå til innhold

Svetting nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt skeptisk siden det er snakk om en slimhinne men skal tenke på det ;)

Anonym poster: b7dc37e1cee3052688ed334b883355cd

Ville sprayet med trusen på da :P Slik at du bare sprayer på lårene rundt.

Anonym poster: 98bb25bc1211b917aa5f50e71b68466f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke youghurt naturell heller :gjeiper:

Ja det er jo helt umulig å gå på butikken og kjøpe :sjenert:

Skrevet

Om du bor i en større by finnes det nok et døgnåpent / helgeåpent apotek :) gjør det i tr.heim hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Plastikkbind og -truseinnlegg gir i hvertfall grobunn for sopp. Selv bruker jeg kun tøybind om natta og damebeger når jeg har mensen. Mest mulig luft er bra or huden og miljøet. Har dere ikke sett Tilsammans? Jeg ville heller ikke føkket opp mer der nede med deospray eller noe. Ville heller bare skiftet i lunsjen, og evt vasket med uparfymerte våtservietter f.eks. Neutral.

Kan ikke huske at jeg har sett Tilsammans. Trur jeg skifter i lunsjen og vasker med vann, og ser hvordan det går ;)

Ja det er jo helt umulig å gå på butikken og kjøpe :sjenert:

Om du bor i en større by finnes det nok et døgnåpent / helgeåpent apotek :) gjør det i tr.heim hvertfall.

Bor i et lite tettsted, så ikke noe døgn- og søndagsåpent apotek eller sent åpne matbutikker over alt. Et par mil til nærmeste brustabu (søndag i dag), vi har en bensinstasjon men jeg orket ikke kjøre ut i går kveld (et stykke å gå), og er jo ikke sikker at de har youghurt naturell..Pleier å bare kjøpe bensin på bensinstasjoner så vet ikke hva de har :fnise:

Jeg kan jo fortelle hva jeg gjorde i går kveld i tilfelle noe andre trenger samme rådet. Jeg googlet sopp og fant mange kjærringråd. Blandet sammen salt, eddik og vann, og sprøytet det opp i musa og rundt på utsiden. Sopp-smertene forsvant nesten med en gang og fikk derfor sove godt :) Men skjønner at soppen ikke er borte, kan kjøpe canesten på mandag. Prøvde ikke hvitløk fordi det var så lite igjen og skal bruke det til middagen i dag :fnise:

TS

Gjest Renate
Skrevet

Hvis du blander ut eddik i vann og skyller underlivet med dette, både utenpå og inni (gjerne med en stor sprøyte uten spiss). Dette hjalp veldig når jeg får sopp etter lange dager i våte bukser, hjelper faktisk mye bedre enn Canesten etc.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blander ut eddik i vann og skyller underlivet med dette, både utenpå og inni (gjerne med en stor sprøyte uten spiss). Dette hjalp veldig når jeg får sopp etter lange dager i våte bukser, hjelper faktisk mye bedre enn Canesten etc.

Lykke til!

Takk, hehe, lest hva jeg akkurat skrev over :popcorn:

Gjest gjest
Skrevet

Oioi, hvis du ikke kunne bruke hvitløk fordi du skulle bruke den i middagen må problemet ha plaget deg veeldig! jeez

AnonymBruker
Skrevet

Oioi, hvis du ikke kunne bruke hvitløk fordi du skulle bruke den i middagen må problemet ha plaget deg veeldig! jeez

Siden jeg hadde eddik så valgte jeg å prøve det isteden, hadde jeg ikke hatt eddik så hadde jeg tatt hvitløken. Dessuten var hvitløken gammel og inntørket.

Skjønner ikke enkelte folk sitt behov for å kritisere og finne feil i alt andre gjør :klaske:

• Liker 4
Skrevet

Ser i noen andre tråder at noen nevner talkum. Hvordan gjør man det i så fall?

AnonymBruker
Skrevet

Ser i noen andre tråder at noen nevner talkum. Hvordan gjør man det i så fall?

Talkum er et pudder så det tar man bare på. Jobber med eldre og noen av damene er såre under puppene, de legger mykt tørkepapir med talkum under puppene. Man kan også ha det i rumpa (noen eldre bruker det), som på babyer, man bare klasker det på :fnise: Men trur ikke at det varer så lenge hvis man blir veldig varm..

Skrevet

Hvilken type eddik bruker man, og hvordan skal blandingsforholdene mellom vann og eddik være?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte vanlig blank eddik http://www.stabburet.no/ovrige-produkter/idun-eddik

Leste at man skal ta 1 ss eddik i 1 l vann, også hadde jeg litt salt i, men noen foreslår bare vann og eddik. Heldigvis blir det ikke noen lukt :)

Gjest gjest
Skrevet

hva med å ihvertfall ta deg hyppige doturer, så du får tørka vekk svetten , så du ikke går så lenge av gangen med fuktig underliv?

Det hørtes foresten forferdelig ubehagelig ut, og jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over at underlivet svetter :sjenert:

Særlig :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...