Gå til innhold

Mensen - cipralex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Før jeg begynte på cipralex så hadde jeg mensen tre dager i måneden. Litt blødninger den første dagen, litt mer den andre og nesten ingen ting den siste.

Så begynte jeg på cipralex og mensen uteble i to måneder. Nå kom den tilbake for to dager siden ( på feil tid ) og jeg blør MYE mer. Pluss at jeg fikk vannvittige med smerter natten før. Jeg lå bokstaveligtalt og grein meg gjennom natten, var smimmel, kvalm og klarte ikke å gå ned å hente paracet...

Sånn har det ALDRI vært før.

Er det normalt at cipralex kan ha virkninger på mensen ? Uff...vil IKKE til legen med dette...vil ikke ha mensen lenger, jeg blir dårlig av å se blod...

Anonym poster: 17674e0490943d21eb1fa232d287e93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror heller det er noe som har skjedd med syklusen din og at det det tilfeldgivis har skjedd nå. Antidepressive skal ikke ha noen påvirkning på mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg husker helt feil nå, men jeg mener at det står i pakningsvedlegget på Cipralex at kvinner kan oppleve endringer/forstyrrelser i blødningen?

Min første mens etter jeg begynte med Cipralex var iallefall annerledes enn de "vanlige".

Anonym poster: bc2074ac0e12ad534576e44631dc3d99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ikke forskjell.

Anonym poster: 7e025a7f3be0d0014ef4e8985348ebdb

Skrevet

Det ble endringer til meg også,så tror nok dette er ganske så vanlig. Til meg gikk det seg til etter noen mnd,så gi det litt tid så vil det forhåpentligvis gå tilbake til "normalen" igjen.

Farlig er det iallefall ikke! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...