Gjest Mimi Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hei til alle jenter som snuser. I dag tok jeg min siste snus, noen som vil bli med meg på livet som snusfri?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Gratulerer Anonym poster: b9df6372dd5d94cca49a3935e1a21370 1
zse09 Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Hei til alle jenter som snuser. I dag tok jeg min siste snus, noen som vil bli med meg på livet som snusfri? Lykke til! Jeg sluttet i mars og jeg henger meg på snusfritt liv - selv om jeg har sprukket to ganger
Gjest Loverdose Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Lykke til! Dessverre, så blir jeg ikke med. Er virkelig ikke klar for det enda.. Kanskje en annen dag. :gjeiper:
kråkefjas Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Åpner meg i dette øyeblikk en fersk boks skruf xtra. MMmmmmmmmmmmmmm så godt. Aldri mer dette? Glad det ikke er meg!
Gjest Bud Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Åpner meg i dette øyeblikk en fersk boks skruf xtra. MMmmmmmmmmmmmmm så godt. Aldri mer dette? Glad det ikke er meg! Jentesnus?! HAHA! 3
Gjest foremma Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Ser ikke noen grunn til å slutte, men bra for deg!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Jentesnus?! HAHA! Kommer fra en mann som sitter på kvinneguiden. Gutte og jente greier funker ikke 5
kråkefjas Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Jentesnus?! HAHA! Nei, det er det ikke. Du tenker kanskje på at bare bakesnus er for menn, men det er feil. Bakesnus er for bygdefolk og bønder.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Hei på deg SÅ BRA. Jeg blir med videre....det er 5 dager siden jeg tok min siste. JEg har snust i 15 år..og det er igrunnen en befrielse og lettelse å ikke være helt avhengig av snusen. Snusen styrte livet mitt...og jeg var mye trøtt og uopplagt. Nå tenker jeg at jeg skal være glad for hver time jeg slipper å ha den gifta i kroppen. Jeg snuste 5 bokser i uka. Jeg skal støtte deg alt jeg kan. JEg kan selvsagt kjenne suget og føle at ting gir mening bare jeg får snuse...men da tar jeg meg en spasertur eller noe annet fysisk. Håper det går bra med deg. Anonym poster: 1eeb02308edd8283a0c306d5fdde1e23
Gjest Bud Skrevet 9. juli 2012 #13 Skrevet 9. juli 2012 Kommer fra en mann som sitter på kvinneguiden. Gutte og jente greier funker ikke Og så..? Nei, det er det ikke. Du tenker kanskje på at bare bakesnus er for menn, men det er feil. Bakesnus er for bygdefolk og bønder. Idiot. Hvor tror du maten din kommer fra? Ser du mer opp til "gutter" med rosa pannebånd som nipper til champagne i helgene? 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 Jeg heier på deg, TS! Jeg er selv røykfri i nesten et halvt år nå, skikkelig fantastisk følelse! Snus er IKKE bra for deg, og jeg har troa på at du klarer å holde ut Trikset med å ta en tyggis hver gang du vil ha en snus fungerer forresten, for du kan legge tyggisen under leppa på samme måte, og det svir litt
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juli 2012 #15 Skrevet 9. juli 2012 Åpner meg i dette øyeblikk en fersk boks skruf xtra. MMmmmmmmmmmmmmm så godt. Aldri mer dette? Glad det ikke er meg! Dette synes jeg var skikkelig unødvendig. Ville du tatt deg en røyk rett forran en person som akkurat har slutta å røyke, blåst røyken på vedkommende og sagt "åh, det føles så sykt godt å trekke ned i lungene! jeg er sååå glad jeg ikke skal slutte å røyke enda! vil du ha et trekk?" også? Tenk litt på hvor mye påvirkningskraft dine ord har, både i virkeligheten og på forum. Selvfølgelig er du ikke ansvarlig for hennes viljestyrke, og om TS blir så fristet at hun tar en snus er det ikke din feil. Men å friste noen på den måten synes jeg blir allikevel litt korttenkt.
kråkefjas Skrevet 9. juli 2012 #16 Skrevet 9. juli 2012 Ville du tatt deg en røyk rett forran en person som akkurat har slutta å røyke, blåst røyken på vedkommende og sagt "åh, det føles så sykt godt å trekke ned i lungene! jeg er sååå glad jeg ikke skal slutte å røyke enda! vil du ha et trekk?" også? Ja.
Envy Skrevet 9. juli 2012 #17 Skrevet 9. juli 2012 Gratulerer Og takk for påminnelsen *finner frem en snus* 1
kråkefjas Skrevet 9. juli 2012 #19 Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor det? Fordi det er gøy. Fristelser må de uansett tåle skal de ha sjans.
kråkefjas Skrevet 9. juli 2012 #20 Skrevet 9. juli 2012 Idiot. Hvor tror du maten din kommer fra? Ser du mer opp til "gutter" med rosa pannebånd som nipper til champagne i helgene? Hva har det med saken å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå