Gå til innhold

Håper det blir noe knulling. Jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer.. Før jeg drar ut på byen for å feste så tenker jeg ofte at "håper det blir noe knulling på meg i kveld". Mange andre single kompiser tenker likedan.

Er dette en ren guttegreie? Eller skjer det at jenter også tenker det samme? At ditt ønske for kvelden ute på byen skal enda med pulings.

Anonym poster: 4274f583f430663c0b9a892353eca608

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer.. Før jeg drar ut på byen for å feste så tenker jeg ofte at "håper det blir noe knulling på meg i kveld". Mange andre single kompiser tenker likedan.

Er dette en ren guttegreie? Eller skjer det at jenter også tenker det samme? At ditt ønske for kvelden ute på byen skal enda med pulings.

Det er utrolig langt fra min tankeverden. Derfor unngår jeg da også "byen", der folk som tenker på samme måte som deg ferdes. Det finnes åpenbart jenter som også tenker slik, ellers ville det aldri blitt noe på dere.

Anonym poster: c79def1a237afab0a1f607a1ded94485

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er på byen for å ha det gøy med venner. Ikke for å finne en jeg kan knulle.

Anonym poster: 5567b88b41e6252c7443b332a2ec3b2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig ofte er mitt mål for kvelden å få meg noe. Kvinne

Anonym poster: c4ebaa9a74bddd7fd8dddd2ba447143f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke på byen for å få meg noe, synes det er morsomt å flørte osv, og det vil jeg. Men har ikke noe mål om en ons, selv om det ofte ender opp med det til slutt ... *I'm slutty and I know it* :tristbla:

Anonym poster: c6034677855f8097efa57e310fd328dc

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke mitt mål med byturen. En flørt derimot :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Er nok ikke bare dere menn som tenker slik. Har selv hatt den tanken en gang eller ti,da jeg var singel. Men kanskje ikke like ofte som det ser ut til at det er for deg TS ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg at det skal bli puling, så blir det puling :) trenger ikke gå på byen for det. Når jeg drar på byen så ender det jo ofte med puling, men går ikke ut med det i tankene. Det skjer jo uansett om jeg vil. Greit å være jente i guess.

Anonym poster: f8ca0818a04bd560baaf57345ed81835

• Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet (endret)

Er ikke uvanelig å tenke slikt.. Er jente selv i 20 åra, vi sier ikke det på samma måten... Men vi vil så gjerne. Tror ikke jenter er så annerledes enn gutter, det dumme er at vi alltid vil treffe våre ONS igjen.

Jenter takler ikke one night stands like godt som menn. Så vær varsom med hvem du tar med deg hjem, du kan bli bombadert med meldinger i ettertid. Hverfall jeg gjør slikt=/

Jenter er like kåte som menn, men vi er flinkere til å skjule det. (WORDS)

Heldivis ferdig med den tiden:P Takk GUD for det!

Have fun, but think before you act!

Endret av Nanna87
Skrevet

Det er nok andre ting i mine tanker når jeg går ut,selv når jeg var singel så var ikke akkuratt det som jeg hadde i tankene når jeg drar ut for å ta meg noen drinker. Heller å ha det gøy med venner og treffe kjendtfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig langt fra min tankeverden.

Samme her. Hvis jeg drar på byen er det for å ha det gøy med kompiser, og de fleste av kompisene mine er i forhold. Selv om jeg er singel går jeg ikke på byen for å dra med fremmede damer hjem og knulle.

Anonym poster: ccdbdbdc2abdcf39bcc7eeac62d6f378

• Liker 2
Gjest Skogmann
Skrevet

Det årner seg nok til slutt, Ramsey fra big brother 2001 :)

Skrevet

Jeg går ut på byen for å finne en kjæreste. Så romantisk er jeg. :P Ja, jeg vet at det kanskje ikke er det beste stedet, men hvor ellers skal jeg finne en mann når det ikke er en jeg liker i vennegjengen?

Jeg elsker å flørte med gutter og om jeg liker en gutt går jeg på dater med han men jeg ligger ikke med han før det har vært et par dater. ;) Gutter som helt tydelig er ute etter sex den kvelden liker jeg ikke. Det er playere og det er bare ikke min greie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ut på byen for å finne en kjæreste.

Gjør deg selv en tjeneste og slutt med det. Seriøse menn er ikke på byen på kjærestejakt.

hvor ellers skal jeg finne en mann når det ikke er en jeg liker i vennegjengen?

Sukker?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Nå som jeg er singel og flørter litt rundt omkring her og der. Så hender det ofte at jeg håper jeg treffer den spesielle " utvalgte " kjekkasen på byen,jeg kunne tenke meg litt fysisk kontakt med også : ) og at jeg/vi klarer å havne til sengs den kvelden. SPENNENDE : ) . Med eller uten hans hjelp og initiativ. Er utrolig happy og i himmelen når ting går min vei...jeg får han jeg vil ha og har siklet etter ...osv

Fun : ) HERLIG !!!!

Men desverre er jeg så kresen. At det blir skjelden jeg virkelog havner til sengs med noen - selv om jeg " ønsker " det.Jeg må treffe på " rette karen " som jeg liker spesielt godt da ...

Ellers avstår jeg fra sex den kvelden. SELV OM JEG HAR VELDIG LYST PÅ SEX & OG LITT KOS...

Er jævlig å være så kresen og kjip mot seg selv...ikke minst.

Anonym poster: 7cc7bfc3a482d0c255051d0f019ab02f

AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste og slutt med det. Seriøse menn er ikke på byen på kjærestejakt.

Hvor leter seriøse menn etter kjærester?

Anonym poster: 263a750211d23aa0ac7c3904af1a5729

AnonymBruker
Skrevet

Hvor leter seriøse menn etter kjærester?

Anonym poster: 263a750211d23aa0ac7c3904af1a5729

På Sukker eller i forbindelse med jobb eller fritidsaktiviteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...