Gå til innhold

IDIOT politi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute å kjørte i dag. Kjørte inn i en to-felts runnkjøring, og lå side om side med en bil. Da vi kjørte ut av to-felts-rundkjøringen og inn på to-felts-veien (med andre ord: hvert vårt felt både inni og ut av rundkjøringen) så byttet bilen felt rett foran meg, kastet seg inn i mitt felt og sneiet min bil. jeg måtte bråbremse VELDIG og det var rett før det smalt. Videre kjørte han sakte, og jeg kjørte rolig forbi han i vestre-feltet. Da jeg kom forbi han, så kastet han seg forbi meg, smatt foran meg og HOGG på bremsen så jeg IGJEN måtte bråbremse. Dette gjorde han utelukkende for å provosere, da det ikke var noe å bremse for.

Jeg var sliten og ble forbannet, så jeg kjørte forbi bilen og viste han fingeren før jeg la meg foran han og bremset. Han tutet, og jeg kjørte videre. Videre blinket han med lysa, og blinket inn til siden og gjorde tegn til at jeg skulle stoppe. Det hadde jeg ingen interesse av, så jeg kjørte videre. Plutselig kom han opp på siden av meg og holdt opp et kort hvor det sto POLITI på, også pekte han til siden.

Jeg stoppet, og han kom bort. Han skjelte meg ut til de grader og sa at jeg skulle være glad for at han ikke var på jobb for dette var helt uakseptabelt. Jeg svarte høflig at han kjørte både uaktsomt og uforsvalig, og at som politimann burde han kunne loven litt bedre. Han tiltet helt, kjeftet og smalt før han kjørte av gårde i full fart.

Litt utblåsing, men kan Politiet "bruke" det at de er politi MOT meg på den måten?

Anonym poster: 4042568645caa9a79163e1e963fb741e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Råttne egg finnes i alle etater. Fikk du bot? Eller dro han avgårde når han skjønte han selv hadde vært uaktsom?

Anonym poster: 1349de9e3dc2cac98d315bcc546f2011

• Liker 1
Skrevet

For en dust av et maktmenneske! :murvegg:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

For meg virker det som dere begge oppførte dere som idioter.

• Liker 5
Skrevet

Faren min opplevde noe liknende. Har de virkelig ikke no annet å bruke ressursene sine på?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Faren min opplevde noe liknende. Har de virkelig ikke no annet å bruke ressursene sine på?

Hva har det med ressurser å gjøre? Var ikke dette en politimann som kjørte rundt i sin privatbil på sin fritid?

• Liker 1
Skrevet

Var det et kort han hadde skrevet POLITI på?

Fikk du se noe ID-kort av fyren du traff på?

AnonymBruker
Skrevet

Kortet var ID-kortet hans. Er ikke slik at norsk politi har samme type skilt som FBI-agenter i USA.

Var noe lignende slik: http://gfx.nrk.no/SthprWCnH68XihLBwSMYEAy-Pny48VNRXexOEO9ojpVg

Men ekte såklart.

(Og ja, jeg oppførte meg dust jeg også. Men han var faen meg farlig i trafikken, og det var han som startet)

Gjest _Lita_
Skrevet

For meg virker det som dere begge oppførte dere som idioter.

Helt enig.

TS viser finger'n, og politimannen tilter. heia, heia. :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Kortet var ID-kortet hans. Er ikke slik at norsk politi har samme type skilt som FBI-agenter i USA.

Var noe lignende slik: http://gfx.nrk.no/SthprWCnH68XihLBwSMYEAy-Pny48VNRXexOEO9ojpVg

Men ekte såklart.

(Og ja, jeg oppførte meg dust jeg også. Men han var faen meg farlig i trafikken, og det var han som startet)

Ok. Men politiet kan vel i fritiden vise frem skiltet som han gjorde her, men han kan ikke foreta seg noe. Da hadde han måtte kontakte stasjonen for bistand. Men hadde du fått bot eller lignende så hadde jeg klaget han inn. Ofte i slike saker står det ord mot ord, og en offentlig tjenestemann blir desverre større vektlagt en mannen i gata. Men neste gang kan du i stedet for å være bøllete tilbake ringe politiet selv og tipse om uvettig kjøring. (Vet ikke om det var ille nok til det, men du skjønner).

Anonym poster: 1349de9e3dc2cac98d315bcc546f2011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...