AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Vurderer sterkt å fylle på brystene litt da de har blitt så slappe/tomme etter amming. Noen som vil dele sine erfaringer?? Ble dere fornøyd eller angrer dere? Anonym poster: 7f591b619b3e6a87e531b4880b9bc255
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 dytt Anonym poster: 7f591b619b3e6a87e531b4880b9bc255
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 det var verdet det å jeg hadde lett gjort det igjen. Anonym poster: db50450a899d695c1e6b538614eae916
Gjest gjest Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 jeg har alltid hatt veldig små pupper, str 75 a som jeg ikke har fyllt ut. Dette har alltid vært et problem for meg, og jeg har aldri følt meg vel med mine små fordeler, type det plaget meg hver eneste dag. Jeg opererte inn silikon for 3 uker siden, og jeg må inrømme at jeg angrer. Følelsen av disse fremmedlegemene i kroppen er ekkelt, de ser ikke bra ut, og alt jeg egentlig ønsker nå er å få de ut igjen. Jeg vet det er tidlig etter operasjonen, og at de nok vil forrandre seg, men jeg har egentlig bestemt meg for å ta de ut igjen. Det er jo vanskelig å si om DU ville blitt fornøyd med en operasjon, for det er nok veldig individuelt. Jeg regner med at de fleste, eller i allefall veldig mange som opererer seg er fornøyde, men tenk deg nøøøøøøye om før du legger deg under kviven. Veldig kjedelig å betale 30 000 kr for to unødvendige arr...
Braindead Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Oppererte for ca 3 år siden, angrer ikke, men idag synes jeg små pupper er flott og "trenger" ikke å ha store pupper for å føle meg bra lenger. Pleier å gå med sportsbh når jeg vil ha små og vanlig bh når jeg vil ha store. Er greit å kunne velge puppestørrelse etter humør Er du ikke sikker på om du vil ta silikon eller ikke, så anbefaler jeg deg selvfølgelig heller til å vente til du er 100% sikker.
Gjest lotte Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Jeg fikk operert inn silikonimplantater for 3 år siden og angrer på inngrepet. Greit nok, når jeg har på meg bh/klær så viser de seg fra sin beste side og en føler seg sexy. Når jeg naken studerer meg i speilet ser det ikke naturlig ut. Det er to ballonger. To fremmedlegemer jeg har operert inn i huden. Helt sykt å tenke på igrunn. Du må hele tiden ta hensyn til dem. Ligge på magen er noen ganger ubehagelig, når det er kaldt ute (minusgrader) så føles det ikke bra og en kan liksom ikke være for brutal heller. Om en skal gjøre en spesielle aktiviteter (friluftsliv, trening etc). Redd det skal gå hull i og lekke. Når det er gått 3 år blir det vanskelig å ta dem ut også..da er jo huden strekt og mine gamle pupper ville sett styggere enn noensinne. Må uansett skifte nye implantater etter 10 år, men allerede nå begynner de å føles hardere. Ikke gjør det! Bare prøv å være glad og forsone deg med dine naturlige små pupper. Kanskje heller trene opp rumpa di så den ser lekker ut? Etter hva jeg har hørt ser menn heller ekstra på en pen rumpe enn et par pupper. hehe.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Har gjort det, angrer ikke og ville definitivt gjort det på nytt. Anonym poster: 2443174ad7718447c23b51fb8190d369
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er kjempefornøyd. Fikk operert inn 650 gram i hver pupp. Store og herlige. Etter jeg fikk nye pupper har jeg blitt mye mer populær, hvor mange gutter har lyst å knulle med meg. Det skjedde ikke før jeg fikk nye bryster. Så hvorfor angre da? Trådstarter kommer definitivt ikke til å angre ikke bry deg om alle disse sure meggene som sier du ikke skal gjøre det. Følg dine egne ønsker! Anonym poster: c267da6ac23da4121da873a1c905c49f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Jeg la inn silikon for litt under 3 år siden. Dette fordi jeg hadde alltid hatt flotte fantastiske pupper i d str. Men da jeg fikk siste barnet mitt, så forsvant puppene da jeg sluttet å amme, så der satt jeg med to pupper uten noe fyll i. Og det jeg var mest stolt med ved min kropp var nå borte. Så jeg tok silikon, men ventet 2,5 år før jeg bestemte meg, ville være virkelig sikker. Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd, jeg virkelig elsker mine nye pupper. Og grunnet at jeg hadde huden der, så ser de helt naturlige ut, og de kjennes helt myke ut, så jeg synes de kjennes ut og oppfører seg som naturlige pupper. Det er ingen som tror jeg har silkon ved å se eller ta på de, da må jeg isåfall ligge på rygg skal de kjenne det. Anonym poster: 28505696f47a3104a2a5a3e05e85f401
Yme Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Vurderer sterkt å fylle på brystene litt da de har blitt så slappe/tomme etter amming. Noen som vil dele sine erfaringer?? Ble dere fornøyd eller angrer dere? Anonym poster: 7f591b619b3e6a87e531b4880b9bc255 På de fleste, går puppene tilbake til det normale igjen, etter en stund. Endret 7. juli 2012 av Yme
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 På de fleste, går puppene tilbake til det normale igjen, etter en stund. Nei,hvis puppene har blitt slappe og tomme så "går" de ikke tilbake igjen. Det er ikke noe som på magisk vis fyller dem opp igjen. Anonym poster: 4975b3529907fb0df06842512fa5d318
Yme Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Nei,hvis puppene har blitt slappe og tomme så "går" de ikke tilbake igjen. Det er ikke noe som på magisk vis fyller dem opp igjen. Anonym poster: 4975b3529907fb0df06842512fa5d318 Huden trekker seg sammen igjen, akkurat som på mennesker som slanker seg, etter å ha vært overvektige. Et ekstremt overvektig menneske, vil få problemer med at den ekstra huden ikke blir borte igjen, etter de har slanka seg, men pupper kan ikke vokse så mye pga melkeproduksjon, at det er et problem. Endret 7. juli 2012 av Yme
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #13 Skrevet 7. juli 2012 Huden trekker seg sammen igjen, akkurat som på mennesker som slanker seg, etter å ha vært overvektige. Et ekstremt overvektig menneske, vil få problemer med at den ekstra huden ikke blir borte igjen, etter de har slanka seg, men pupper kan ikke vokse så mye pga melkeproduksjon, at det er et problem. Dette har du tydeligvis ikke noe særlig greie på. Deter veldig vanlig at damer med litt størrelse opå puppene får slappe og tomme pupper etter fødsler og amming. Og det går ikke tilbake igjen. Anonym poster: 4975b3529907fb0df06842512fa5d318 4
Yme Skrevet 7. juli 2012 #14 Skrevet 7. juli 2012 Dette har du tydeligvis ikke noe særlig greie på. Deter veldig vanlig at damer med litt størrelse opå puppene får slappe og tomme pupper etter fødsler og amming. Og det går ikke tilbake igjen. Anonym poster: 4975b3529907fb0df06842512fa5d318 Okei, så da har huden og vevet på puppene sitt eget "sett med regler" da, i forhold til resten av kroppen. Virker fornuftig. "If you don't breastfeed they will go back to their original size. And if you do breastfeed they will go back to their original size once you have stopped breastfeeding. The enlargement during pregnancy and after birth has nothing to do with the fatty tissues but fluid in the glandular tissues."
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tok silikon for en uke siden. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok i mer! Kirurgen sa resultatet skulle bli noe helt annet enn det det ble 😭 Men de er mye finere nå enn før (hadde ingenting før operasjonen) Anonymkode: 059e3...e88
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Tok silikon for 15 år siden. ca. 200 cc i hvert bryst. Så naturlig og pent ut lenge, men det siste året har de kapslet seg og blitt fastere. Da jeg nå ønsker at brystene skal se naturlige ut og eldes i takt med resten av meg kommer jeg til å fjerne de. Om du skal operere, så gå til en kirurg som virker fornuftig. Anonymkode: 3e154...816
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 Den 07.07.2012 at 14.31, Yme skrev: Okei, så da har huden og vevet på puppene sitt eget "sett med regler" da, i forhold til resten av kroppen. Virker fornuftig. "If you don't breastfeed they will go back to their original size. And if you do breastfeed they will go back to their original size once you have stopped breastfeeding. The enlargement during pregnancy and after birth has nothing to do with the fatty tissues but fluid in the glandular tissues." Du kan ikke vinne i en kvinnedebatt om pupper, mannen;) Anonymkode: 3e154...816
Yme Skrevet 11. juli 2016 #18 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke vinne i en kvinnedebatt om pupper, mannen;) Anonymkode: 3e154...816 Nei, spesielt når man tar feil. Jeg har jo sett at etterammingpupper ser annerledes ut, på de 4 årene siden denne diskusjonen ble skrevet. 2
linsejesus Skrevet 11. juli 2016 #19 Skrevet 11. juli 2016 Den 7/7/2012 at 11.16, AnonymBruker skrev: Jeg er kjempefornøyd. Fikk operert inn 650 gram i hver pupp. Store og herlige. Etter jeg fikk nye pupper har jeg blitt mye mer populær, hvor mange gutter har lyst å knulle med meg. Det skjedde ikke før jeg fikk nye bryster. Så hvorfor angre da? Trådstarter kommer definitivt ikke til å angre ikke bry deg om alle disse sure meggene som sier du ikke skal gjøre det. Følg dine egne ønsker! Anonym poster: c267da6ac23da4121da873a1c905c49f Ja, hvis målet er å få gutter til å knulle med deg er silikonpupper sikkert ikke dumt. Mitt inntrykk er at det gjerne er gutter som er veldig opptatt av store og gjerne kunstige pupper som helst ligger med folk uten å legge så mye i det. Med silikon øker du sjansen for å se billig ut med ganske mange hakk, så du bør være sikker på at det er det du vil. Puppestørrelse er en smakssak. Personlig har jeg alltid syntes mindre pupper ser penest ut, og to kunstige ballonger helt sykt ut, men det er ikke det det står og faller på når jeg skal finne en partner (fant meg ei med små pupper og en fin liten kulemage, vakreste jeg har sett). Så ja, følg dine egne ønsker, men vær klar over hva de ønskene egentlig er, og hvem du egentlig gjør det for. Tipper at den anonyme dama jeg siterer her ikke ble mer populær bare pga. større pupper, men fordi hun utstrålte at hun følte seg mer sexy og attraktiv etterpå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå