Gå til innhold

Spørsmål om ejakulering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså... For dere som ikke trenger å bruke kondom (pga. andre typer prevensjon): Når dere er ferdige og han har komt og alt er fint og flott, og han trekker seg ut av deg, renner det da ut...? Om dere skjønner? Jeg ønsker helst å slippe kondom (går på p-pille), men det er så akward når han trekker seg ut og det renner ut mellom beina på meg... Nå er jeg sammen med en ny en, og jeg bare lurer på om alle menn ejakulerer like mye liksom?

Anonym poster: cfe23d7034cf6cd827ca5f71f3e0ab7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, menn er ulike også der. Mengde, konsistens, hvor flytende etc varierer fra mann til mann.

Men hvorfor i alle verden er det flaut at det renner sperm ut av deg når han trekker seg ut? Han har nok sett spermen sin før og er takknemlig og glad for å ha ei jente han kan knulle uten kondom. Om du er redd for at det skal komme på lakenet kan du ligge på et håndkle.

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer også fra samme mann.

Det renner alltid så vi har et håndkle under puta. Ikke noe pes med det.

Anonym poster: a098aec412cc70efa7ef468a395c770c

AnonymBruker
Skrevet

Altså... For dere som ikke trenger å bruke kondom (pga. andre typer prevensjon): Når dere er ferdige og han har komt og alt er fint og flott, og han trekker seg ut av deg, renner det da ut...? Om dere skjønner? Jeg ønsker helst å slippe kondom (går på p-pille), men det er så akward når han trekker seg ut og det renner ut mellom beina på meg... Nå er jeg sammen med en ny en, og jeg bare lurer på om alle menn ejakulerer like mye liksom?

Ja, det er helt vanlig. Det er også helt vanlig at det ikke renner.

Nei, alle menn ejakulerer ikke like mye. Samme mann ejakulerer ikke like mye - det varierer mye ut fra dagsform, tid på døgnet og ikke minst hvor lenge det er siden sist.

Mange menn liker dessuten å se sæden sin på deg og rennende ut av deg, så legg fra deg tanken på at det er awkvard.

Og: Dette med handuker/kluter/tørkepapir etc... Avtennende. Utrolig, utrolig usexy. Bare... nei. Man er ikke gammel nok til sex om sed fortsatt er "esj".

Anonym poster: 8c5186164c7ee9f9aa0f92f69c78fbac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle tre. TS her. JEG syns ikke det er akward, men greia er at det er første gang HAN har sex, og jeg vet ikke om han har tenkt tanken at det kanskje er vanlig at ting renner etterp. Og da blir jeg litt flau, fordi jeg tror han blir litt flau. Jeg vet ikke. Lurte vel egentlig bare.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er bare å ha en håndduk tilgjengelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle tre. TS her. JEG syns ikke det er akward, men greia er at det er første gang HAN har sex, og jeg vet ikke om han har tenkt tanken at det kanskje er vanlig at ting renner etterp. Og da blir jeg litt flau, fordi jeg tror han blir litt flau. Jeg vet ikke. Lurte vel egentlig bare.

Han blir ikke flau over det. Han tenker ikke som deg.

Anonym poster: c39d7ebacbb44adba4c3ccad01c2bc61

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Det varierer også fra gang til gang hvor mye det kommer, og tykkelsen på det... Og "intensiteten" det kommer ut med....

Anonym poster: 886151fd40f8d9df15e38145b6e08a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...