Gå til innhold

Brudgommen blir så kjekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk vi leid vest og kalvekryss til brudgommen! Og med ny dress og smokingskjorte til så ble han bare SÅÅÅ lekker!! :hoppe: Helt til å spise opp! :hjerter: Gleder meg så til å se han i det på selv dagen! :D Nå håper jeg bare at jeg blir like lekker! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg lov til å spørre om hva kalvekryss er? *nysgjerrig*

Skrevet

ahhh .. ok :D Han blir nok kjempekjekk ja! Mannfolka er jo så kjekke i bryllup der de står med blussende kinn og med tårer i øynene da Gled deg! :D

Skrevet
ahhh .. ok :D Han blir nok kjempekjekk ja! Mannfolka er jo så kjekke i bryllup der de står med blussende kinn og med tårer i øynene da Gled deg! :D

Ja, ikke sant.

Da er de uimotståelige....... :hjertesmil:

Skrevet

:ler: De er nå ganske uimotståelige ellers også da, ellers så hadde vi vel ikke vært her inne, eller hva, jenter? :wink:

Men gleder meg kjempemye til å se han pyntet og klar på den store dagen ja, og tviler ikke på at han kommer til å være blank i øynene... Åååå, kan nesten ikke vente!!! :hjerter:

Skrevet

Brystbuketten skal sitte på jakkeslaget, ikke i lommen.

Skrevet

Bra du opplyser meg, Tex! :wink: Da kan man egentlig ha tørkle også da... Glemte selvfølgelig å spørre om de hadde det, men det finner vi jo ut. Men det blir kanskje litt mye med både tørkle og brystbukett?

Skrevet

Sånt må man nesten se litt på.....

Jeg for min del satte ned foten ang den perlen, det ble helt dustete på mannen min, men en del av de guttemodellene på Kristins kler det jo....

Men hva i all verden har skjedd med Kristins hjemmesider??? :o

Skrevet

Perlen ble fin på min kjære faktisk! :)

Ellers oppdaterte de tydligvis hjemmesiden i går ettermiddag, ble litt paff da jeg skulle inn og sjekke noe etter at vi hadde vært og leid vest i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...