AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei. Jeg skal flytte inn i et boligkompleks med flere hybler.Når jeg var og skrev under kontrakten fikk jeg beskjed om at jeg delte postkasse med 2 andre.Jeg kjente at dette ble noe ubehagelig for meg. pga sykdom motar jeg penger fra NAV og 1 gang i måneden kommer det brev fra de.Liker ikke helt det at andre skal få den informasjoen,men det er selvfølgelig ikke bare pga det.Min post er jo min post.Er det bare jeg som overeagerer,eller? Og har jeg lov til å henge opp min egen postkasse? Anonym poster: 2014b38f9fe48543887efd913833016d
sofie777 Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Du har lov å henge opp egen postkasse, men det er ikke sikkert det er mulig. Jeg bodde et sted der stativet var fullt og noen hadde tatt sidene også, så da var det umulig. Et annet sted brukte jeg ståltråd til å henge opp kassen på siden av stativet (den siden som var lettest å se for postmannen) og det gikk helt greit. Den var jo merket. Dette var et sted jeg bodde i to år som student, og jeg kunne ikke feste den bedre siden jeg skulle flytte. Men verken posten eller postkassen ble stjålet. Du må rett og slett se hvordan de andre kassene er hengt opp og ta det ut fra det.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Jeg hadde ikke godtatt å dele kasse med andre. Spesielt ikke om dette ikke er folk du kjenner veldig godt. Jeg vil ikke at andre skal kunne få tilgang til ting som selvangivelsen min, bankkort og kredittkort, med tilhørende PIN koder som kommer i post, brev fra banken, regninger (kjempegøy om noen uheldigvis tar din regning og roter den vekk så du får purregebyr...), helseinformasjon, osv osv. Huseier kan neppe nekte deg å sette opp din egen kasse. Anonym poster: c6903195733b30eef53a5afa98fa9606
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå