Gå til innhold

Rift i vaginaen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man behandle sår/rift i vaginaen?

Jeg har fått det en gang før og det var fordi jeg hadde sex med en gutt som hadde veldig stor penis og jeg var ikke våt nok når vi holdte på. Var faktisk ikke særlig kåt heller. Den kom bare halveis inn og vi ga opp, men jeg husker det var litt vondt. Var en stund siden jeg hadde hatt sex da også. Dagen etter nesten-samleiet var det DØDSVONDT i fitta og jeg blødde når jeg tissa. Jeg tenkte med en gang at det kunne være urinveisinfeksjon siden det som skjedde dagen før skjedde på et kalt gulv. Dagene gikk og det var sykelig vondt i en uke. Jeg tok en antibiotika kur og tenkte det skulle være over, men NEIDA. Det kom smerte der nede litt sånn now and then randomt noen få ganger i måneden, men når jeg først fikk vondt var det skikkelig ille! Sånn at jeg begynte å hylgrine og ikke klarte å gå ut av huset engang.

Etter noen måneder gikk det helt over, og jeg fant ut etter en prat med lege og helsesøster at jeg hadde fått en rift og at det ikke er uvanlig.

Så nå er jeg livredd for å få det igjen og lurer på om noen her har noen erfaringer eller vet hva jeg kan gjøre hvis det skulle skje igjen?

Anonym poster: 62670800bf956d8671d5dec711c03168

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

TS: bare pass på at du er våt nok så skal det mye til før du får revner :)

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet

Snakk med legen din for sikkerhetsskyld og få time hos en gynekolog.

Og til neste gang, bruk masse glidemiddel, stop når det gjør vondt.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Anonym poster: 62670800bf956d8671d5dec711c03168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...