Gå til innhold

Ringe noen du ser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd å ringe til noen kjente du ser et stykke unna, og så svarer de ikke? Eller enda verre, de svarer, og lyver om hvor de er? Ville du konfrontert dem?

Anonym poster: fdb128a1de226588ef025e3f111b72f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje opplevd det nei, men eg hadde mest sannsynlig konfrontert ja, men hadde gjort det ved f.eks å be h*n se i den retningen eg var og deretter vinket til personen :)

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd meg og JA, jeg konfronterte.

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd meg og JA, jeg konfronterte.

Hva hadde de å si til sitt forsvar? :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tenker at ingen har plikt til å ta telefonen, og med få unntak, har ingen plikt til å opplyse meg om hvor de er til enhver tid heller.

Anonym poster: e654d9d39213d0a042ac0bc9fa82bd3f

• Liker 4
Skrevet

Hva hadde de å si til sitt forsvar? :)

Ikke stort, hu så litt sur ut og litt flau ut bare. Samtidig som hun virka forvirra.

Gjest NozMonster
Skrevet

har aldri opplevd det, men ville selvfølgelig ha konfrontert vedkomne! H*n har jo bæsja skikkelig på leggen, så selvfølgelig ville jeg ha sikret meg at vedkomne blir klar over det! Om vedkomne påstår at h*n er hjemme når jeg ser h*n ute, så ville jeg ha sagt noe som at " aah, jeg står nesten utenfor jeg, så er det greit at jeg kommer bort en tur?" ..

Skrevet (endret)

Hvis det er fare for at personen vil krangle, så lyver jeg om hvor jeg er. Noen personer er veldig krevende, så må svare det de vil høre for at dagen min ikke skal bli ødelagt :gjeiper: har aldri blitt tatt på fersken ;)

Og nei, jeg har ikke opplevd det selv. Jeg er mest glad i å sende sms så de har sjansen til å ikke svare om de er stressa eller sånne ting. Alltid fått svar da :)

Endret av Evilposelos
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvis det er fare for at personen vil krangle, så lyver jeg om hvor jeg er. Noen personer er veldig krevende, så må svare det de vil høre for at dagen min ikke skal bli ødelagt :gjeiper: har aldri blitt tatt på fersken ;)

Og nei, jeg har ikke opplevd det selv. Jeg er mest glad i å sende sms så de har sjansen til å ikke svare om de er stressa eller sånne ting. Alltid fått svar da :)

..jeg tror du bør lese hovedinnlegget en gang til.....

du høres jo forøvrig ut som en ålright person :eeeh: heheee....

Om noen ringer deg som "vil krangle", som du sier- hva hjelper det med å lyve om hvor du er? :klo: ...blir personen som ringer mindre kranglete om du er visse steder, fremfor andre?

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, men jeg hadde konfrontert. Ikke nødvendigvis med forutinntatt innstilling om at de er overlegne eller bedriver negativ aktivitet. Men jeg ville sagt ifra. Får å få avklart om de unngikk meg, eller hadde en dårlig dag.

Jeg har dog opplevd å gå mot en gammel venn(med benefits..) som ser meg og velger en annen retning. To ganger på en uke. Den stakk.

Anonym poster: eb8524d5064505e473613b2d8759d202

Skrevet (endret)

..jeg tror du bør lese hovedinnlegget en gang til.....

du høres jo forøvrig ut som en ålright person :eeeh: heheee....

Om noen ringer deg som "vil krangle", som du sier- hva hjelper det med å lyve om hvor du er? :klo: ...blir personen som ringer mindre kranglete om du er visse steder, fremfor andre?

Hjelper mer enn du tror. Det gjelder bare visse typer mennesker jeg er nødt til å forholde meg til. Disse vet jeg vil krangle :)

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...