Gå til innhold

Er menn vakrere enn kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig synes jeg det må være ekkelt å ligge intill en kropp som er helt myk. Synke nedi liksom? :fnise:

:hoho: Det føles vel ikke heeeelt sånn, mer en mellomting. Men etter at jeg og kjæresten min begynte å trene mer har hun blitt en del hardere å ligge på, nesten litt for hard :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg det må være ekkelt å ligge intill en kropp som er helt myk. Synke nedi liksom? :fnise:

Det er jo ikke som en tempurmadrass heller da :P

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er jo ikke som en tempurmadrass heller da :P

Tenkte mer på som en vannseng jeg...

• Liker 1
Skrevet

Tenkte mer på som en vannseng jeg...

Haha ja sikkert:P

Skrevet

Nei der er jeg ikke enig. Men det er mange menn som er vakre nesten litt androgyne i utseende.

Gjest villrev
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke han der er noe spesielt kjekk.

Jeg synes ikke menn er vakrere, men de er like vakre kanskje?

Endret av villrev
Skrevet

Ikke så overraskende at jeg som lesbisk syns kvinner er vakrere :sjenert: Men det er noe med formene til en kvinne - kvinner har runde hofter, rundere rumpe, noen har innsving i livet og timeglassform, mens menn er liksom bare harde og firkanta :sjenert: Og en veltrent kvinne kan være hard å ligge på, for all del, men å ligge på brystkassa eller i armkroken til en veltrent mann må være utrolig hardt? :klo:

Ingenting slår å ligge i armkroken til en trent mann :rodmer:

Men må likevel innrømme at jeg syns det er noe litt mer fascinerende med kvinnelig skjønnhet, jeg tar meg selv oftere i å beundre kvinner enn menn og er hetro..Kanskje det har noe å gjøre med at fra naturens side så er kvinner skapt for å forføre? :fnise: aner ikke!

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

"Er menn vakrere enn kvinner"?

Ehhh..nei?

Spesielt ikke i Norge. Vi må sikkert takke våre forfedre vikingene for at de tvang med seg alle de gode genene tilbake hit etter plyndringstokt, for er det noe dere jenter skal ha, så er det at dere er jæææævelig pene her i landet. Dere er ikke dumme heller, bare forkvaklet av forbrukersamfunnet, gjengmentaliteten, mangel på individualitet osv, men det er ikke direkte deres egen feil.

Det finnes noen svært kjekke menn også, som meg selv, men flertallet er bekymringsverdig lite attraktive (sett i fra en heterofil manns synsvinkel vel og merke)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fler vakre jenter. Blir helt sjokkert noen ganger over hvor mange pene jenter som finnes. Gutter derimot er det sjeldent jeg ser noen som er spesielt pene. Spesielt etter 25 års alder. Jeg er hetero jente forøvrig.

Dette er typisk prinsessesyndrom. Lesbiske kvinner finner heller aldri noen pene jenter. Dette er en kvinnegreie. De mennene du finner attraktive er 9-ere 10-ere. De kvinnene menn finner attraktive kan ligge på så lavt som fem.

Anonym poster: 4bd6dcf6a33095bb5a5d644d0b4fd944

Skrevet

Dette er typisk prinsessesyndrom. Lesbiske kvinner finner heller aldri noen pene jenter. Dette er en kvinnegreie.

:klo: ...jo...? Jeg fant kjæresten min, som er superfin, og jeg ser da drøssevis av fine jenter rundt meg i tillegg til henne. Menn legger jeg derimot sjelden merke til... Hvis en hetero venninne sier "wow, han var kjekk!!" så prøver jeg jo å se om jeg ser det hun ser, men det er ikke så ofte jeg gjør det. Kanskje en av tjue ganger jeg tenker at noen er fine, så er det en mann, resten er kvinner. Veldig fine kvinner :nigo:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er penest :nigo:

Anonym poster: 2da3d308d58e83a49d1d84e5a9024b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vakrere enn kvinner

Anonym poster: 78f476a74b6bc0bb0d3c91e83b3a4f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...