Gå til innhold

Er menn vakrere enn kvinner?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Ja, er menn mer estetisk vakker enn kvinner? Nå er jeg heterofil så det holder, så det er mulig at min legning spiller en liten rolle i mitt synspunkt, men jeg har sett så utrolig mange vakre menn i mitt liv, men nesten ingen kvinner som er vakre uten sminke og "jukserier".

Et eksempel på en av de mange vakre mennene:

ian%252Bsomerhalder%252Bpic02.jpg

Jeg synes mange kvinner er søte og selvfølgelig finnes der også vakre, men alt i alt så tror jeg menn generelt er vakrere skapt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tja, kanskje det? Jeg vet ikke helt, synes jeg kjenner mange kvinner som er vakre uten sminke. Kanskje vi kvinner er mer kritiske overfor andre kvinner, som vi vet hadde tatt seg enda bedre ut med litt sminke? Også må man jo huske at menn på tv og på bilder ofte også er sminket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Joda, de kjendismennene er nok litt sminket, men ikke på langt nær like mye som sine kvinnelige kolleger. Og mennene er som oftest også mindre plastikk-operert (nosejobs, restylane osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jo ikke han i hi er tiltrekkende. Altså, jeg ser jo at han er pen, men det er ikke en mann jeg ville sett to ganger på. Så allerede her støter man på vanskeligheter. Hva er pent?

Jeg liker det naturlige. Jeg syns en norsk budeie med roser i kinnene eller en åttebarnsmor fra slummen i India ofte er langt penere enn hvilken som helst hollywoodstjerne. Og det samme når det gjelder menn.

Jeg syns det er flest pene kvinner. Det betyr ikke at det ikke er mange pene menn, altså. Falsk farge, falskt hår, falske pupper, falske lepper, falske negler og for trente kropper blir aldri en vinner i min bok. Jeg er gjerne i mindretall, men sånn er det altså.

Så hva man finner pent regner jeg med også har med å gjøre hvilken innpakning man foretrekker. Liker man juks er det jo selvsagt at man ikke ser så mye pent i hverdagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Silfen: Jeg er enig med deg. Jeg synes heller ingenting om de som er fikset overalt og streber etter å være mest mulig unaturlig.

Jeg synes også norske budeier stort sett er hundre ganger vakrere enn hollywood - bimboer.. :)

Og du sier jo at han i HI er pen. Det er kun dette jeg snakker om, altså penhet, ikke tiltrekningspotensiale, for der er vi alle selvsagt ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det virkelige liv syntes jeg det er tettere mellom vakre kvinner enn det er mellom vakre menn. Faktisk vil jeg si at for hver tjuende kvinne jeg legger merke til vil en mann vekke oppmerksomheten min på samme måte.

Samtidig er jenter så flinke til å ordne seg at man ofte kan få et feil bilde av hvordan noen egentlig ser ut. Jeg lar meg i alle fall lett blende av en flott frisyre, kledelig sminke og stilig antrekk. Menn har på en måte et "ærligere" utseende, og en pen mann er pen både på morgenen og kvelden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare å se på greske statuer. Kvinner kunne aldri symbolisert noe så estetisk perfekt og vakkert.

Anonym poster: a472f693402172b4672009c3f9a8e842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Jeg syns ikke at mannen du viser bilde av er særlig vakker. Han er ikke stygg, for all del, men han er ikke wow - slående fin liksom. Men jeg tror at legningen din har mye å si! Jeg er også hetero, og ser fine gutter rundt meg til stadighet. Den fineste fyren jeg vet er også tilfeldigvis kjæresten min, ikke snodig det :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er jo pen, sånn statistisk sett, men ikke for meg. Blir som jeg skal si at jeg ikke liker noen av bildene til monet selv om jeg vet at det er da jeg som er utenfor normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Helt uenig.

Brukte en del tid, tidligere, på å tegne mennesker. Menn er mye mer 'firkantet' og 'hard', hvorhav kvinner har lange, myke linjer og fine buer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heterofil, men jeg legger også mye oftere merke til vakre kvinner enn vakre menn. Kan ha noe med å gjøre at jeg er fotograf, jeg ser automatisk etter modellmateriale når jeg er ute. Naturlig pene jenter finnes overalt, og jeg synes de er mye vakrere enn de oversminkete og ofte opererte kjendis-damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er omvendt. At kvinner er vakrere enn menn. De er mere elegante, også syntes jeg kvinnekroppen er vakrere enn en guttekropp. Guttekroppen er mer "sexy" for meg. Kvinner har generelt penere hender, penere hår (langt hår er jo så vakkert) Jeg ser naturlig pene jenter hver dag, og det er jo ikke et minus at jenter er flinkere til å ordne seg, uten at det er noe unaturlig i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Synes det er fler vakre jenter. Blir helt sjokkert noen ganger over hvor mange pene jenter som finnes. Gutter derimot er det sjeldent jeg ser noen som er spesielt pene. Spesielt etter 25 års alder. Jeg er hetero jente forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så overraskende at jeg som lesbisk syns kvinner er vakrere :sjenert: Men det er noe med formene til en kvinne - kvinner har runde hofter, rundere rumpe, noen har innsving i livet og timeglassform, mens menn er liksom bare harde og firkanta :sjenert: Og en veltrent kvinne kan være hard å ligge på, for all del, men å ligge på brystkassa eller i armkroken til en veltrent mann må være utrolig hardt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomsnitt av livet vil jeg si at menn er penere enn kvinner. Men "forfaller" ikke like fort som kvinner, men modner litt mer.

Men det har kanskje noe med sminke også å gjøre? At det er blitt såpass normalt å se kvinner med sminke at det blir sett på litt styggere når de ikke går med sminke?

Selv foretrekker jeg ei dame med mindre sminke.

Utstråling har også mye å si.

:vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det er herlig å ligge på en veltrent manns bryst. Synes ikke det føles hardt i det hele tatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å ligge på en veltrent manns bryst. Synes ikke det føles hardt i det hele tatt.

Ååå, hmm, interessant. :popcorn: Takk for lesbeopplysning! :) Helt seriøst ment, altså, for er det noe jeg aldri har gjort, så er det det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Ååå, hmm, interessant. :popcorn: Takk for lesbeopplysning! :) Helt seriøst ment, altså, for er det noe jeg aldri har gjort, så er det det...

Personlig synes jeg det må være ekkelt å ligge intill en kropp som er helt myk. Synke nedi liksom? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...