Gå til innhold

Piercing i navlen og tusenfryd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ca er det disse beltene på tusenfryd rekker en? For jeg har nettopp tatt piercing i navlen og skal på tusenfryd på lørdag. Går det bra tror dere?

Anonym poster: fe563718332b007406e7b3cf8353578b

Videoannonse
Annonse
Gjest Lara89
Skrevet

Har ingenting å si. Beltene går uansett bare over lårene/rumpa. Ikke magen.

Gjest NozMonster
Skrevet

hehee, må innrømme at jeg ikke hatt tenkt over den problemstillingen om jeg skulle på tusenfryd dagen etter å ha tatt piercing!

Men som sagt ja- beltene går ikke over magen, men heller over skuldrene og nedover under armene eller over skrittet (på en måte..) !

Om du vil være på den aller aller sikreste overdrevne siden, så kan du jo alltids ta en småstor plasterlapp over?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men rekker ikke de ned til navlen de som går over skuldrene da? De er jo ikke BARE over skuldrene liksom, de går jo litt ned da?

Gjest NozMonster
Skrevet

Men rekker ikke de ned til navlen de som går over skuldrene da? De er jo ikke BARE over skuldrene liksom, de går jo litt ned da?

tenk deg en sånn berganssekk som barna bruker. vanlige sekk-stropper over skulderen til under armen, slik som mange atraksjoner på tusenfryd har. pluss den klikk-hempe-greia over brystet som slike sekker har- sånne har noen av attraksjonene i tillegg. Bare atte denne "klikke-hempe-greia" på tusenfryd ikke er inntil kroppen slik som på en sekk, så sant du ikke veier 183 kg, eller har enorme giga silikonbryster ;)

Disse beltene ser på en måte ut som en H, når du ser den forfra.. you see?

AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke speedmonster bare sånn du drar ned over deg og som vil treffe magen da?

Gjest NozMonster
Skrevet

Men er ikke speedmonster bare sånn du drar ned over deg og som vil treffe magen da?

det finnes veldig mange ulike varianter av sikkerhetsgreier og belter, men ja- speedmonster har en sånn ala hestesko som man drar over hodet.

men når den er nede og spent fast og låst, så er den jo ikke inntil kroppen. Langt der i fra! Men uansett- jeg tror nok det skal veldig veldig usedvanlig alletiders usannsynligvis godt gjøres at noen som helst attraksjoner skal klare å ødelegge piercingen din i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...