AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei. Her er så mange kloke hoder, så jeg prøver å få svar på noe jeg lurer på. Skal reise med Rayanair, og de er jo "litt" nøye med bagasje o.l. Håndbagasjen må være innenfor visse mål. Mitt problem er at kofferten min har nøyaktig de mål som oppgis som max, men så kommer hjulene på trillekofferten i tillegg. Det er snakk om 4 cm. Vet dere hvordan Ryanair rekner på dette? Kan jeg bruke denne kofferten? Blir antakelig veldig dyrt dersom kofferten ikke blir godtatt som håndbagasje Anonym poster: 73f6f65a88339ac3928ead81ff807e4d
Dolce Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Min koffert er likedan, og jeg har aldri hatt problemer med den hos Ryan Air. Den går fint opp i stativet de har stående for å måle størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 HAh skummelt noen ganger blir de ville og man må ta tingene i en pose, eller må du finne en måte og evt ta av hjulene på i tilfelle! vis ikke må du sjekke in bagasje til 700 kr Anonym poster: 02d1fda9cc9071b6a862c54991605a12
ninuska_ Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 "If it doesn't fit, you have to pay!" - lød det da vi reiste. Mine hjul var slik at de stor ut på siden, og kofferten gikk ikke an å sette ned i "boksen". Jeg sa den passet og jeg fikk gå på. Kofferten i seg selv var veldig tynn, men hjulene var i veien. De krever at den skal legges helt nedi om du blir stoppet. Jeg tror man kan betale 300 (?) kr for å ta den med ombord i såfall 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå