barespørsmål Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har noen spørsmål så det hadde vært fint hvis noen svarte 1. En barberings metode som fjærner tykke hår. Sånn at håret er borte lenge helst. Og jeg ønsker helst en slags hårfjernings krem. 2. En slags krem som hjelper mot nupper etter barbering. 3. En lotion eller krem som får deg til å lukte godt. Noe du kanskje kan dusje med eller smøre på etterpå, for at du skal lukte godt og at det forblir der. 4. En deodorant som hindrer svettelukt ganske bra og som helst hindrer svetteringer, sånn at svetten renner. Takk :D
kareen Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har noen spørsmål så det hadde vært fint hvis noen svarte 1. En barberings metode som fjærner tykke hår. Sånn at håret er borte lenge helst. Og jeg ønsker helst en slags hårfjernings krem. 2. En slags krem som hjelper mot nupper etter barbering. 3. En lotion eller krem som får deg til å lukte godt. Noe du kanskje kan dusje med eller smøre på etterpå, for at du skal lukte godt og at det forblir der. 4. En deodorant som hindrer svettelukt ganske bra og som helst hindrer svetteringer, sånn at svetten renner. Takk :D 1. Epilering eller veet hårfjerningskrem. 2. Fås kjøpt på kondomeriet eller Vita, sånn liten flasketing med antibak. 3. Mye forskjellig på Body Shop. Selv er jeg veldig fan av Nivea sin lotion med granateple. 4. Mye svette - Yerka eller Stop24, fås kjøpt på parfymeri eller apotek.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå