Gå til innhold

Jeg brøt sammen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lå på gulvet og hylgråt. Etter å ha lest noen papirer om meg selv. Jeg gråter aldri når jeg er edru sånn uten videre. Men plutselig så åpnet alle tårekanalene seg og det gikk opp for meg at jeg har blitt behandlet som en dritt hele livet mitt. Plutselig skjønte jeg det..

Jeg kunne ikke annet enn å kutte meg for å roe meg ned. Var tre mnd siden sist, så angrer veldig..

Senere dro jeg på fylla, og det var like før jeg gjorde noe sikkelig galt :tristbla:

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? hvorfor reagerer kroppen plutselig slik?

kunne ønsk jeg bare kunne dratt til psykologen min nå..

Anonym poster: 00b82f4062361c7b22933b79b2040e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff da :/ Kjære vene!

Hva handlet pairene egentlig om?

Anonym poster: 635f2caa911755dd777db9fe6495952f

Gjest Gjest Gjestesen
Skrevet

Føler du deg trygg på at du kan komme deg gjennom natten alene uten å gjøre noe dumt?

Hvis ikke foreslår jeg at du kontakter en god venn og ber om hjelp, evt ringer legevakten.

I morgen kontakter du uansett psykologen din og ber om en hastetime.

Og ikke føl deg knekt over at du sprakk mtp på selvskadingen.

Du har klart hele tre måneder!

Du har snublet nå, men ikke gi opp, du skal se at du klarer tre måneder til og enda mer :klemmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De handlet om meg, og min oppvekst.

Jeg skal vel klare meg. Har snakka med en venn om det, men vil ikke plage han mer nå.. jeg har en time til uka heldigvis. Men får vle ikke kommet frem hva jeg skal si til henne heller. Aner ikke hva som skjedde med meg

Anonym poster: 00b82f4062361c7b22933b79b2040e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...