Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir desverre ikke enige. Jeg mener det er en prinsipp-sak. Han mener det er teit at jeg skal ta hensyn til henne når hun ikke tar hensyn til meg, eller noen andre for den saks skyld..

Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir desverre ikke enige. Jeg mener det er en prinsipp-sak. Han mener det er teit at jeg skal ta hensyn til henne når hun ikke tar hensyn til meg, eller noen andre for den saks skyld..

Ja, men da kan jo ikke han ta noe hensyn til henne heller.

Og isåfall er det likt.

Hvis han derimot skal komme logrende hver gang hun sender en melding etc. så blir det helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da kan jo ikke han ta noe hensyn til henne heller.

Og isåfall er det likt.

Hvis han derimot skal komme logrende hver gang hun sender en melding etc. så blir det helt feil.

Jeg er enig i at det er feil. Han tar ikke hensyn til henne lengre, pga hun har gjort så mye galt mot han, og det skjønner jeg.

Jeg er redd for nettopp dette, at om jeg bestemmer meg for å se bort ifra denne venninnen, og innleder et slags forhold til denne mannen, så løper han til henne hver gang hun sender melding.

Og da blir jo jeg sittende som idioten, og det vil jeg så absolutt ikke.

Skrevet

Jeg er enig i at det er feil. Han tar ikke hensyn til henne lengre, pga hun har gjort så mye galt mot han, og det skjønner jeg.

Jeg er redd for nettopp dette, at om jeg bestemmer meg for å se bort ifra denne venninnen, og innleder et slags forhold til denne mannen, så løper han til henne hver gang hun sender melding.

Og da blir jo jeg sittende som idioten, og det vil jeg så absolutt ikke.

Ja, det forstår jeg godt. Og da må du få avklart det først.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det forstår jeg godt. Og da må du få avklart det først.

For noen kloke, fine svar du har! Tusen takk for at du orker å svare, det hjelper meg veldig :)

Jeg skal prøve å holde meg for god til å svare han, å se an hva han gjør. Jeg får fort vite om han løper tilbake til henne, da jeg er meget god venn med kompisene hans, og hun er like tett som en sil!

Skrevet

For noen kloke, fine svar du har! Tusen takk for at du orker å svare, det hjelper meg veldig :)

Jeg skal prøve å holde meg for god til å svare han, å se an hva han gjør. Jeg får fort vite om han løper tilbake til henne, da jeg er meget god venn med kompisene hans, og hun er like tett som en sil!

Eller så kan dere ta en prat om det. Så kan han fortelle deg hva han tenker å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg synes virkelig det er dårlig gjort dersom du dropper han helt bare pga. en venninne som du nesten aldri ser!

Anonym poster: 23f0da0dde3d92540a36d6e2221c8348

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å beklage :)

Jeg tenker bare at det er bedre å gjøre det nå, enn senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...