AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg må bare sjekke litt nærmere på dette. Jeg har diskutert dette med en kompis, og han mener jeg er helt hjernedød. Greia er at jeg nettopp ble singel, slo opp selv, flytta ut og takket for meg. Etter flere miserable år tok jeg til vettet og forsvant. Nå vurderer jeg å finne meg en å ha det gøy med(LES:Flørte, date osv) vennskapelig i begynnelsen. Og jeg har lenge vært litt betatt av en kar, han er nydelig å se på, fryktelig snill og god, vi har så utrolig god kjemi og vi har mange felles venner som jeg elsker å henge sammen med. Alt bra så langt. MEN, han har vært i et av og på forhold med en venninne av meg en stund. Det er helt over nå, da hun hadde seg(og nå holder på med) bestekompisen hans. Det ville aldri falt meg inn å date noen en venninne har vært sammen med, men jeg føler dette blir annerledes. Rett og slett fordi jeg vet hun ikke hadde nølt med å gjøre det mot meg. Hun har gjort det en gang før(venter bare på at min eks er neste på en lang liste av erobringer), og nå har jeg mer eller mindre gitt mennesket opp. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å bestemme seg for hvordan jeg skal gå frem, pga vi var gode venner i noen år. Kan legge til at hun har oppført seg som en idiot mot denne mannen gjennom hele "forholdet" demmes. Hun har vært på så mange andre, slått han, snakket stygt om han, forlatt han på fest de var på sammen, svertet ryktet hans med vilje osvosv.. Rett og slett bare såret følelsene hans, og jeg har prøvd å si at det ikke går å holde på sånn. Men hun bare ler bort det faktum at hun har kn*llet hans beste venn, og nå dater han! Synes dere det er å gå for langt å være sammen(som i se på film, dra ut osv) med denne mannen? Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Alina X Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Ehh? hvem er det som bestemmer hva du skal gjøre? De eller du?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Ehh? hvem er det som bestemmer hva du skal gjøre? De eller du? Jeg trenger bare input.. Vil ikke såre hennes, eller gjøre livet hans vanskelig Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Testosteron Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Synes dere det er å gå for langt å være sammen (som i se på film, dra ut osv) med denne mannen? Nei. Overhode ikke! Vi lever tross alt ikke i Saudi-Arabia Siden han er single, så hadde det heller ikke vært galt av deg å bli kjæreste med ham. Venninnen din er dessuten i et nytt forhold og bør ikke ha problemer med at han i likhet med henne går videre etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Ingen...? Virkelig? Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Synes du skal kjøre på. Du bestemmer selv over ditt eget liv :D Om hun gjør det samme mot deg, hvorfor ikke gjøre det samme mot henne.. Du sier det kommer til å gå bra Nyt tilværelsen som singel. Lev livet Anonym poster: df376f1eec67f9301ec8597b443c6c38
Gjest Søgni Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jeg lurer mest på hvorfor du vil være venninne med noen som har oppført seg sånn mot en kjæreste, og til alt overmål ler det bort i ettertid. Og ja, jeg synes godt du kan være sammen med denne mannen. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Jeg lurer mest på hvorfor du vil være venninne med noen som har oppført seg sånn mot en kjæreste, og til alt overmål ler det bort i ettertid. Og ja, jeg synes godt du kan være sammen med denne mannen. Jeg vet ikke selv. Hun er så fryktelig sårbar, det har hun vært siden vi møttes for lenge siden. Jeg har vært skulderen hennes å gråte på, har støttet henne gjennom tykt og tynt. Men nå har hun nye venner, og jeg får aldri tak i henne. Tok avstand etter det siste stuntet hennes.. Derfor det er så vanskelig for meg, har en slags sperre, men jeg liker denne mannen utrolig godt.. Huff Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Jeg vet ikke selv. Hun er så fryktelig sårbar, det har hun vært siden vi møttes for lenge siden. Jeg har vært skulderen hennes å gråte på, har støttet henne gjennom tykt og tynt. Men nå har hun nye venner, og jeg får aldri tak i henne. Tok avstand etter det siste stuntet hennes.. Derfor det er så vanskelig for meg, har en slags sperre, men jeg liker denne mannen utrolig godt.. Huff Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Tror dessverre ikke at denne venninna di er helt god i hue. Og slike individer skaper mye problemer både for seg selv og andre. Men hun er jo ikke ditt ansvar. Alle må ta ansvar for sitt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Ja, jeg vet at hun har problemer, som ikke er mine problemer. Men vår felles kompis mener at dette er helt hull i hue, at jeg skal holde meg langt unna osv. Men jeg mener det motsatte(jeg skjønner ikke hvorfor det er et så stort problem når hun sier hun er SÅ over han, og holder på med kompisen hans..), bare samvittigheten som holder meg igjen. Ordene hans om at jeg var en dårlig venninne som hadde kontakt med denne mannen svei skikkelig! Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Gjest Svampebob1 Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Jeg vet ikke selv. Hun er så fryktelig sårbar, det har hun vært siden vi møttes for lenge siden. Jeg har vært skulderen hennes å gråte på, har støttet henne gjennom tykt og tynt. Men nå har hun nye venner, og jeg får aldri tak i henne. Tok avstand etter det siste stuntet hennes.. Derfor det er så vanskelig for meg, har en slags sperre, men jeg liker denne mannen utrolig godt.. Huff Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Hvem av disse betyr mest for deg? Hun eller han? Den som betyr mest og som gir deg mest er den du tar med deg videre. Har venninnen din noe kontakt med han det gjelder her, forresten?
athon Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Jeg vet ikke selv. Hun er så fryktelig sårbar, det har hun vært siden vi møttes for lenge siden. Jeg har vært skulderen hennes å gråte på, har støttet henne gjennom tykt og tynt. Men nå har hun nye venner, og jeg får aldri tak i henne. Tok avstand etter det siste stuntet hennes.. Derfor det er så vanskelig for meg, har en slags sperre, men jeg liker denne mannen utrolig godt.. Huff Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Men er hun god mot deg?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Hvem av disse betyr mest for deg? Hun eller han? Den som betyr mest og som gir deg mest er den du tar med deg videre. Har venninnen din noe kontakt med han det gjelder her, forresten? Vel, hun har vært i livet mitt lengst. Men jeg snakker aldri med henne lengre, og vi møtes kanskje en gang hver 3. mnd, da for å snakke om henne og problemene hennes.. Jeg er glad i denne mannen, da vi har vært venner fra før de begynte sammen. Nå har jo interessen min mot ham økt betraktelig, og jeg har veldig lyst å "bli bedre kjent" i den forstand at jeg ønsker å bruke mer tid sammen med ham. De har ingen kontakt etter siste smell, som var for litt over en mnd siden. Han har gitt henne opp, og hun har selv sagt at hun bare bruker han når hun selv er ensom.. Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Vel, hun har vært i livet mitt lengst. Men jeg snakker aldri med henne lengre, og vi møtes kanskje en gang hver 3. mnd, da for å snakke om henne og problemene hennes.. Jeg er glad i denne mannen, da vi har vært venner fra før de begynte sammen. Nå har jo interessen min mot ham økt betraktelig, og jeg har veldig lyst å "bli bedre kjent" i den forstand at jeg ønsker å bruke mer tid sammen med ham. De har ingen kontakt etter siste smell, som var for litt over en mnd siden. Han har gitt henne opp, og hun har selv sagt at hun bare bruker han når hun selv er ensom.. Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Bruker han når hun selv er ensom - akkurat ja, det må du isåfall få satt en stopper for. Dvs. at det må han gjøre. Men ellers kan ikke jeg se at du skylder denne venninna di noe. Selv om hun sikkert kan skape problemer utifra det du forteller her. Endret 6. juli 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 Bruker han når hun selv er ensom - akkurat ja, det må du isåfall få satt en stopper for. Dvs. at det må han gjøre. Men ellers kan ikke jeg se at du skylder denne venninna di noe. Selv om hun sikkert kan skape problemer utifra det du forteller her. Jeg har prøvd å se om jeg får frem noen reaksjon fra ham, når det kommer til henne. For å se om det er noe der for dem å hente, men ser ikke sånn ut. Og han er en svært snill mann, så når hun sender melding om hvor trist hun er, så tror jeg ikke han finner det i hjertet sitt å ikke trøste henne. Nå har han dog sagt at nok er nok, han har sagt ifra til kompisen at han ikke aksepterer at han holder på slik og. Så vi får se hva som skjer, straks hun ikke har noen der så blir nok meldingene å strømme på fra henne kan jeg tenke meg. Vi skulle ut sammen i helga, men jeg droppet det, for sjangsen for at vi møter på henne er meget stor og jeg orker ikke masse trøbbel. Så jeg tror nesten jeg bare lar være å bli mer glad i han Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har prøvd å se om jeg får frem noen reaksjon fra ham, når det kommer til henne. For å se om det er noe der for dem å hente, men ser ikke sånn ut. Og han er en svært snill mann, så når hun sender melding om hvor trist hun er, så tror jeg ikke han finner det i hjertet sitt å ikke trøste henne. Nå har han dog sagt at nok er nok, han har sagt ifra til kompisen at han ikke aksepterer at han holder på slik og. Så vi får se hva som skjer, straks hun ikke har noen der så blir nok meldingene å strømme på fra henne kan jeg tenke meg. Vi skulle ut sammen i helga, men jeg droppet det, for sjangsen for at vi møter på henne er meget stor og jeg orker ikke masse trøbbel. Så jeg tror nesten jeg bare lar være å bli mer glad i han Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Ja, i en sånn situasjon kan du faktisk spare deg selv for mye problemer hvis du lar det være.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 Ja, i en sånn situasjon kan du faktisk spare deg selv for mye problemer hvis du lar det være. Ja, jeg tror jeg bare lar hele greia ligge Det frister å bare la det stå til, men så orker jeg ikke en hel del unødvendig drama heller. Takk for svar Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d 1
Gjest Anna.S Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Jeg synes du kom frem til en klok konklusjon jeg Hvis det skulle vise seg at han ønsker å tilbringe tid meg deg, tar kontakt med deg og har de rette følelsene for deg så tar du en avgjørelse på det da.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 jeg er så betatt.. Han har prøvd å ringe etter jeg sa at jeg ikke kom til å ha noen kontakt med han, pga denne venninnen min. Og det er så vanskelig å ikke svare! Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d
Steinar40 Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 jeg er så betatt.. Han har prøvd å ringe etter jeg sa at jeg ikke kom til å ha noen kontakt med han, pga denne venninnen min. Og det er så vanskelig å ikke svare! Anonym poster: 139bc8efe70d519797b66b2e25cc2f2d Dere kan jo ta en prat. Lettere om dere blir enige om noe i sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå