Gå til innhold

Ta hull i ørene selv


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kommer vell til å få mange kommentarer på hvor dum jeg er som gjør det selv. Kanskje det, men har tatt de fleste selv, ALT er rent, og alltid rene øredobber og nål ;)

Men, jeg vil ta mange fler oppover øret, men det jeg lurer på er om det er farlig? Er det noen nerve eller noe jeg kan treffe?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest17

Hvorfor gjøre det selv når du kan gå å få det gjort hos ditt lokale piercingstudio for en 300-400,- inkl. ringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor gjøre det selv når du kan gå å få det gjort hos ditt lokale piercingstudio for en 300-400,- inkl. ringer?

For det er billigere å gjør det selv.Jeg bruker ren nål fra apoteke, som jeg bruker en gang, og kaster;)De andre jeg har tatt selv er helt perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt er nok ikke rent dessverre...

Og ja, du kan treffe nerver.

Jo det er rent ;) Like rent som jeg hadde tatt det på et piercinstudio. Jeg tok i tragusen hos piercing studio, og han brukte sånn nål som lignet fra apoteket. Det jeg skal bruke ;) Og hva skjer om jeg trffer en nervne i øret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid ønsket meg mange hull i ørene, men har ikke tatt sjansen på å ta det med nål (kanyle). Har ikke giddi og betalt 3-400 for det heller. Kjøpte derfor en pistol på eBay for 50 kroner, og skjøt på meg selv. Må si det var ganske vondt på det 3. hullet, og kanskje ikke verdens beste idè, men fordi jeg har vært flink til å rense, har det ikke kommet noe infeksjon.

Anbefaler deg å gjøre det samme, bare vær flink til å rense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket meg mange hull i ørene, men har ikke tatt sjansen på å ta det med nål (kanyle). Har ikke giddi og betalt 3-400 for det heller. Kjøpte derfor en pistol på eBay for 50 kroner, og skjøt på meg selv. Må si det var ganske vondt på det 3. hullet, og kanskje ikke verdens beste idè, men fordi jeg har vært flink til å rense, har det ikke kommet noe infeksjon.

Anbefaler deg å gjøre det samme, bare vær flink til å rense.

Du tok ikke sjansen på å ta dem med nål, men brukte en pistol? :hakeslepp:

Du hadde flaks som ikke endte opp med ødelagte ører ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyJ

Jeg har tatt tre ekstra hull utenom de to nederste selv. To på den ene siden, og ett på det andre. Traff en nerve en gang, og besvimte over stuebordet, men har ikke fått skrekken fordi. Er jo vondere jo lengre opp det er, men om det er farlig vet jeg ikke. Ville ikke tatt så alt for langt opp da, det gjorde jeg til frisøren, og ikke engang hun klarte å få hull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

vet du, jeg gidder ikke svare deg mer engang...

Unødvendig å måtte kommentere det da;) barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har alltid ønsket meg mange hull i ørene, men har ikke tatt sjansen på å ta det med nål (kanyle). Har ikke giddi og betalt 3-400 for det heller. Kjøpte derfor en pistol på eBay for 50 kroner, og skjøt på meg selv. Må si det var ganske vondt på det 3. hullet, og kanskje ikke verdens beste idè, men fordi jeg har vært flink til å rense, har det ikke kommet noe infeksjon.

Anbefaler deg å gjøre det samme, bare vær flink til å rense.

Takk fr svar. Kommer IKKE til å bruke pistol isåfall.Da bruker jeg kanyle:) Gidder heller ikke å betale myyye for mange hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre ekstra hull utenom de to nederste selv. To på den ene siden, og ett på det andre. Traff en nerve en gang, og besvimte over stuebordet, men har ikke fått skrekken fordi. Er jo vondere jo lengre opp det er, men om det er farlig vet jeg ikke. Ville ikke tatt så alt for langt opp da, det gjorde jeg til frisøren, og ikke engang hun klarte å få hull!

Det er fordi frisører går på frisørskoler og lærer å klippe hår.

Endret av Neptre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fr svar. Kommer IKKE til å bruke pistol isåfall.Da bruker jeg kanyle:) Gidder heller ikke å betale myyye for mange hull.

Ser den! Det skal faktisk litt til å treffe feil med en kanyle, er nok ikke sånn at du blir lam om du tar det litt skjevt.. Resultatet kan jo bli litt så som så, men da er det bare å ta den ut igjen. Lykke til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadyJ

Det er fordi frisører går på frisørskoler og lærer å klippe hår.

De får ikke plassert en pistol i hånda helt ut av det blå eller da!

Hadde nok mer å gjøre med at det er masse brusk øverst i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 7 hål i ørene, av har jeg tatt tre selv. De fire andre jeg tok hos friøsen ble betennelse og veldig vonde. Så jeg gjør det heller selv. Har tatt piercing i brynet og nesa selv også. null problem. Bruker steril nål fra apoteket og renser godt før jeg stikker nåla gjennom. Men vil anbefale å kjøpe sånn piersing stang som klemmer sammen så man får mer nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ikke plassert en pistol i hånda helt ut av det blå eller da!

Hadde nok mer å gjøre med at det er masse brusk øverst i øret.

At de kan å bruke pistolen betyr ikke at de har den nødvendige kunnskapen som skal til for å stikke hull i en annen person sin kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LadyJ

Må nesten ta litt "sjanser" i livet hvis man skal komme seg noen vei. Uansett, jeg kjenner mange som har tatt hull i både ørene og underleppen selv uten problemer, så hvis man føler for det, ser jeg ikke problemet. Kan likså godt få infeksjon av å gjøre det profesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

Gjør hva du vil! Du har jo allerede bestemt deg. Prøvde kun å komme med ett velmenende råd. At du ikke har peiling på hva du driver med kommer jo tydelig frem i åpningsinnlegget ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et ekstra hull i hvert øre (altså, jeg har to hull pr øre), og det gikk veldig fint =) MENpå ene øret er hullet litt nærmere enn det andre på det andre øret. Så nøyaktighet er lurt ;)

Men jeg fikk hvertfall et bittelite særpreg :fnise:

Anonym poster: 78dc387074bc37470d510e655e340801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjør hva du vil! Du har jo allerede bestemt deg. Prøvde kun å komme med ett velmenende råd. At du ikke har peiling på hva du driver med kommer jo tydelig frem i åpningsinnlegget ditt.

Jeg har peiling hva jeg driver med:) ENESTE jeg spørte om var om jeg kunne treffe noen nerver, og hva som kunne skjedd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...