Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uten å legge ut hele livshistorien min kan jeg i korte trekk fortelle at puppene mine har forandret seg endel, og ikke minst mistet fylde og volum etter jeg ble mor for 1 år siden.

Jeg er bare 22 år, og pga. skole blir det minst 4 år til neste baby. så har liksom ikke lyst å vente til jeg er ferdig med barn heller før jeg tar silikon.. føler ikke det er like mye vits når man er i midten av 30-åra :) Det er nå når jeg fortsatt er ung og på topp jeg vil se mest mulig bra ut :P forstå meg rett.

Noen som har tatt silikon på fornebuklinikken, eller fana medisinske?

Det er liksom de to klinikkene jeg har sett meg ut som kan vere aktuelle.

Fortell meg gjerne (uansett hvor du har blitt operert) om din opplevelse :)

Har ingen plan om å se ut som lilli meister eller pamela anderson. Ønsker bare å få tilbake formen og størelsen som jeg hadde før (++)..

(er 75 a nå, var 75B/C før)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lara89
Skrevet

Ikke blitt operert på noen av de stedene. Men opererte for 1.5 år siden og 4 uker siden.

Jeg la først inn 300 cc over muskel, men fikk rippling og en slags mono-pupp samt sterke smerter, så etter 1.5 år fikk jeg lagt 350 cc under muskel for å se om det bedret seg. etter operasjonen sluttet jeg å puste flere ganger, for kroppen min tålte ikke narkosen. Veldig ekkelt :/

Nå kjenner jeg at jeg har fått ripplingen tilbake, men skal vente en måneds tid når puppene blir mykere for å finne ut om jeg må ta innleggene ut eller å fikse på nytt. Foreløpig har jeg verken smertene eller monopupp, så jeg vil nok bare la det være.

Jeg gikk fra (h&m-størrelser) 75a til 75c. Var helt flat før operasjonen, og nå har jeg pupper som er små/middels størrelse. Veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...