Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 (endret) (ps dette er ikke ment for å være negativ, se ned på andre, eller være utenforstående trangsynt menneske:)) STÅ PÅ! Dere klarer det!:DD Tenk posetivt, ikke la teite mennesker rundt dere såre dere, bare la det gå inn det ene øret og ut det andre! (Det er lettere sagt enn gjort..men..) Ta ett steg om gangen! Har du plutselig lyst på noe godt etter en god treningsuke? Kutt opp gulrøtter,pærer,epler og kjøp en yoghurt, bruk det som dip! Det er ikke så vanskelig, dere bare må stå på. For uansett så er det DERE som vil bli sunnere, det er DERE som vil se slankere ut. Og hva så om du ikke klarer å gå ned 25kilo det første året? Du er ikke en taper bare fordi du ikke klarte det! Så lenge du spiser sunt og trener jevnlig istedet for å sitte å se på TV og gumle i deg junk-food, så har du redusert risikoen for livsstils sykdommer Bare ta deg HARDT i nakken og tenk at "DETTE SKAL JEG KLARE!!" Endret 5. juli 2012 av ms_kwang
Silfen Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Nææææææh, really? Dette visste jeg ingenting om! 7
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg ville bare dele min posetive energi ^_^(noe som jeg gjør så altfor sjeldent)
Sugerøret Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Bare ta seg hardt i nakken. Jøss så lett asså ??? 8
Silfen Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Du er like ille som den som startet den andre tråden, jeg fatter ikke at du ikke ser det selv. 3
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jeg kunne vært den personen som står bak deg og dytter deg opp en lang og bratt bakke. Den personen som nekter at du skal gi deg, du bare måååå opp denne bakken så får du pause :D
Gjest Blubberella Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Du kan virkelig kunsten å få peptalk til å høres ut som dårlig skjulte fornærmelser. Et tips; ikke bruk ord og uttrykk som "helsikkes feit". Da høres du bare ut som en trangsynt utenforstående som egentlig ikke bryr seg døyten om de "fete". Ellers er det du sier gode råd for noen av de fete/overvektige, men ikke alle. 7
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Du er like ille som den som startet den andre tråden, jeg fatter ikke at du ikke ser det selv. Jeg hadde ikke tenkt å være ille. Liker du ikke positiv skriving? Når alle andre skriver så mye negativt, tenker du at dette var en positiv-negativ ladet tråd. Det er jo ikke det,det er >.<
Gjest Kyklopen Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Jeg ville bare dele min posetive energi ^_^(noe som jeg gjør så altfor sjeldent) du mener det sikkert godt,trådstarter, men du bør virkelig tenke nøye om hva du skriver før du poster det. innlegget ditt kan tolkes veldig negativt/nedlatende. du prater til dem som om de er idioter eller noe sånt. og du viser like lite forståelse som den den andre personen som startet den andre tråden. 7
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 Du kan virkelig kunsten å få peptalk til å høres ut som dårlig skjulte fornærmelser. Et tips; ikke bruk ord og uttrykk som "helsikkes feit". Da høres du bare ut som en trangsynt utenforstående som egentlig ikke bryr seg døyten om de "fete". Ellers er det du sier gode råd for noen av de fete/overvektige, men ikke alle. Om du ikke så det selv på samme side for skråblikk & gen, så er det en annen tråd som har det samme navnet som det jeg skrev på undertittel. Er du smart nok, så hadde du kanskje forstått at dette var ment som en positiv tråd med komplimenter(eller hvordan det nå skrives)
Silfen Skrevet 5. juli 2012 #13 Skrevet 5. juli 2012 Jeg hadde ikke tenkt å være ille. Liker du ikke positiv skriving? Når alle andre skriver så mye negativt, tenker du at dette var en positiv-negativ ladet tråd. Det er jo ikke det,det er >.< Jeg liker mennesker som ikke legger seg opp i MINE valg, MIN kropp, MIN, MIN, MIN! Hvem faen er du som tror det er ok å prøve å skape mennesker i ditt bilde? 3
addict Skrevet 5. juli 2012 #14 Skrevet 5. juli 2012 Nææææææh, really? Dette visste jeg ingenting om! Fyfaen du er virkelig bitter og jævli :gjeiper: Finner virkelig noe feil i ALT så lenge noen bare NEVNER overvekt og prøver å være "morsom" ved å være sarkastisk. Kjempebra. Og jo, det er bare å bestemme seg for det 14
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 du mener det sikkert godt,trådstarter, men du bør virkelig tenke nøye om hva du skriver før du poster det. innlegget ditt kan tolkes veldig negativt/nedlatende. du prater til dem som om de er idioter eller noe sånt. og du viser like lite forståelse som den den andre personen som startet den andre tråden. Som om du i det hele tatt bryr deg om de fete mennesker da? Kan ikke folk ta imot positiv respons idag da? Uten at det skal bli sett negativt på med engang >.<
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #16 Skrevet 5. juli 2012 Nå må dere gi dere da, TS er bare lille jenta toppen 10-11 år Anonym poster: 798fa57eb439965af5a5d58001346485 1
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #17 Skrevet 5. juli 2012 Jeg liker mennesker som ikke legger seg opp i MINE valg, MIN kropp, MIN, MIN, MIN! Hvem faen er du som tror det er ok å prøve å skape mennesker i ditt bilde? /facepalm
Silfen Skrevet 5. juli 2012 #18 Skrevet 5. juli 2012 Som om du i det hele tatt bryr deg om de fete mennesker da? Kan ikke folk ta imot positiv respons idag da? Uten at det skal bli sett negativt på med engang >.< Hvor er det positive i kommentaren din til Ylvina? Du er faen meg fullstendig blokkert. 4
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #19 Skrevet 5. juli 2012 Hvor er det positive i kommentaren din til Ylvina? Du er faen meg fullstendig blokkert. Hvorfor gidder du å være så negativ? personer som er negative 24/7 ødelegger stemmingen til andre..
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #20 Skrevet 5. juli 2012 Jeg ville bare dele min posetive energi ^_^(noe som jeg gjør så altfor sjeldent) Jeg liker det. I blant så er jeg sinna på meg selv fordi jeg "bare" gikk ned 14 kg på ett år og ikke klarte 20 som var målet. Men så tenker jeg på hvor mange som faktisk aldri kommer seg ut av sofaen, også tenker jeg at jeg skal være fornøyd med innsatsen og at det kommer ett nytt år. Spiller ingen rolle om det tar ett år lengre enn jeg ville det skulle ta. For nå jeg har oppnådd målet har jeg helse resten av livet. Og fy faen, som jeg nytet å treffer på gamle bekjente som står der bare og måper fordi de aldri trodde at feite "Kari" skulle gå ned i vekt i hele tatt. Anonym poster: 3626c9f42d4492ad523a194cecd73911 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå