Gå til innhold

Paraply

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bryllupsfotografering om to uker, og har funnet det perfekte stedet til fotograferingen. Men med det ustabile været ønsker jeg å finne en fin og stor paraply som blir pen på bilder i tilfelle det regner. Vi ønsker nemlig ikke å måtte ta bilder inne eller i studio. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det på såpass kort varsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at flere litt bedre veskebutikker også fører paraplyer som er av litt bedre kvalitet. Det kommer ofte i flere forskjellige farger og.

Har sette flere her i byen som selger store fine kremhvite paraplyer. Er usikker på hva de koster, men det er nok ikke peanøtter...

Skrevet

Å det leter jeg etter også! Noen som vet hvor i Bergen man kan kjøpe noe sånt? :)

Skrevet

Å det leter jeg etter også! Noen som vet hvor i Bergen man kan kjøpe noe sånt? :)

På veskebutikken på bystasjonen har de og jeg vil og tro at de har på den som heter Flølo som ligger Torgalmenningen ved Dolly`s.

Skrevet

På veskebutikken på bystasjonen har de og jeg vil og tro at de har på den som heter Flølo som ligger Torgalmenningen ved Dolly`s.

Takk! Da blir det en tur dit :)

Skrevet

Ikke så store, men jeg synes paraplyene fra Lisbeth Dahl er nydelige!:) Også gjør det seg ikke bare i diskrete farger, men kan også matche brudebuketten o.l.

Kjøpe flere og variere, kanskje?:)

Skrevet

Glemte å si at jeg leter i Oslo. Den kan godt koste litt, for den kan jo brukes igjen.

Skrevet

Takk! Trodde en fire år gammel tråd var utdatert, men de andre linkene var veldig nyttige. Takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...