Gå til innhold

Hvor kjøper man fine, store PARAPLYER?+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss 1. mars og igår kom jeg på at jeg jo ikke kan satse på at det blir fint vær... ;o)

så jeg tenkte at jeg skulle prøve å få tak i en fin paraply, som er litt stor og god, slik at den dekker brudekjolen litt godt... Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike? (og helst litt lyse farger da...)

:regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detaljer har noen utrolig fine paraplyer som kan passe formålet ditt. Jeg vet bare om butikk på Sandvika Storsenter og Grønland bazar i oslo..

Skrevet

Tusen takk!

Kan stikke ut på Sandvika Storsenter. god ide!"

har også blitt tipset om golfbutikker, skal se om jeg finner noen slike også...

Gjest Paraply gjest
Skrevet

Hei, jeg hadde paraply da jeg giftet meg, kjøpte den hos Christiane brudesalong, den er stor og gjennomsiktig. Super.

Skrevet

Hvem av dem kjøtpe du? Den brede eller den halvrunde? Hvor mye kosta den? Leter nemlig etter en paraply til et annet formål og trenger da gammeldags paraply.

Skrevet

Jeg kjøpte den som står på forsiden av detaljer.no

http://www.detaljer.no/

er kjempefornøyd! litt gammeldags og koselig. Litt offwhite i stoffet. helt perfekt! og virkelig ikke dyr heller. den kostet 179 kroner. Sjekket noen andre, litt store paraplyer, og de kostet sånn 700-800 kroner. så dette var absolutt beste alternativet jeg fant!

Skrevet

Jeg slår også et slag for Lisbeth Dahl!

De er superfine og jeg har aldri hatt en paraply som har holdt så lenge før... :regn:

Jeg skal krysse fingrene for at det blir fint på dagen din:) Selv om det betyr lykke å få noen regndråper på brudesløret=)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tar opp igjen denne tråden ettersom butikken Detaljer på Grønland bare hadde sorte paraplyer av denne sorten og ikke hadde hatt eller kom til å få inn i hvitt sa de...

Noen som har andre tips til en stor ivoryfarget (e.l.) eller gjennomsiktig paraply :regn:

Håper jo at jeg ikke får bruk for den, men det er bedre å være på den sikre siden...

Skrevet

Detaljer har avdeling på Sandvika Storsenter også. Kanskje Sjarm på Grunerløkka har? Veldig mange sånne små koselige interiør/stæsj butikker har paraplyer.

krysser fingrene for at du får fint vær Minni!!

• 4 år senere...
Skrevet

noen som vet om noe sted som selger slike nå ? :)

Skrevet

Lises Brudesalong har hvertfall hatt store, fine i ivory :) kjøpte min der, men slapp heldigvis å bruke den ;) de har nettbutikk og!

Anonym poster: 55028a636f579a063a11cba073729289

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...