Gå til innhold

bekkeninfeksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette innlegget men ihvertfall...

Jeg ble for noen uker siden lagt inn med bekkeninfeksjon som jeg trolig fikk på grunn av spiral eller en spontanabort jeg har hatt tidligere. Jeg fikk antibiotika for å ta knekken på infeksjonen men nå er jeg redd noe kan ha blitt ødelagt etter infeksjonen. Vi prøver å bli gravide og dette er såklart noe vi er redd skal være tilfellet. Saken er at mensen er en uke på ovetid og det er fortsatt ikke noe spor til den. Skal så klart oppsøke lege dersom dette fortsetter men jeg leter etter noe svar på om det er vanlig at det blir tull i syklussen etter en slik infeksjon? De så forresten på ul at alt var som det skulle både med eggledere og eggstokker o.s.v. De hadde vel sett det viss noe var gått galt?

Anonym poster: ea5a256d8057211ec23dceb256a05bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt bekkeninfeksjon, men det gjorde ingenting med syklusen min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt bekkeninfeksjon, men det gjorde ingenting med syklusen min.

Ok:) tenkte at det kunne være grunnen siden det sikkert er en påkjenning for kroppen med en kraftig infeksjon... Men så klart, det er jo mye som kan føre til uregelmessig mens.

Anonym poster: ea5a256d8057211ec23dceb256a05bec

Skrevet

En infeksjon påvirker ikke hormonene vil jeg tro. Jeg vil heller tro at det kan ha noe med spiralen eller spontanaborten som har påvirket mensenen din.

Hvis dette er noe du tenker mye på så er det jo bare å ta en tlf til en lege og høre :)

Skrevet

Tråden er flyttet til kropp og helse.

Mvh Sulosi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...