AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg lurer på om menn mister respekten for en kvinnne om hun er veldig frigjort i sengen. Hvis han får lov til å gjøre nesten hva som helst, og hun slipper seg løs og blottlegger seg fullstendig for han. Er det noe i det at en kvinne skal være søt og dydig, helst si pent nei til analsex, nekte å suge han under fotballkampen og må la seg overtale til det meste av morsomme kinky ting, istedenfor å si ja med en gang? Hvis hun er med på det meste, tenker du automatisk at hun må være slutty? Går du ut ifra at hun har titalls med partnere bak seg og hvordan påvirker det ditt syn på henne? Tror du det er mulig å være frigjort i sengen uten å være "løs"? Anonym poster: fa2bea11775b6f60252231f0368da6eb
Gjest Mog Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Det kommer jo litt an på hvor faktisk grensen ligger. Er kvinnen med på alt, så vil jeg tro at hun er frigjort. Så vidt jeg vet, er det vel ingen "regler" på hva som er akseptert eller ikke. Det viktigste med sex er jo at begge har det godt på hver sin måte. Helt åpenbart at dette gjøres frivillig, og ikke under noen helst form for tvang. Så lenge leken er god er allting bra. Jeg dømmer ikke mennesker på grunn av deres fortid selv om kvinnen har hatt 5 eller 50 partnere tidligere. Er det et forhold inn i bildet, og hun fortsatt holder på slik, så kan det diskuteres om hun er "løs" eller ikke. Kommer an på om dette er avtalt på forhånd...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har respekt for kvinner som vil det meste i senga, men jeg har null respekt for damer som har ligget med svært mange menn. Sånn er det bare. Anonym poster: fd14bd186ca9bdab24a91afea8584da2 3
Gjest Katten. Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Jeg elsker å møte jenter som er så søt og yndig utad, men skikkelig næsti i senga. For å sitere en av de soddene på spotifyen min: "We want a lady in the streets, but a freak in the bed" 7
Reg Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Veldig stimulerende med løsslupppen og initiativrik dame! Tror det gjelder for de fleste menn, iallfall menn med bra seksuell selvtillit. De morsomste sengepartnerne mine hadde ikke hatt spesielt mange elskere før meg. Det viktiste er vel om hun har et godt forhold til kroppen sin uansett hvordan den er utformet, og har hatt gode opplevelser med seg selv og/eller andre.
kristian82 Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Jeg lurer på om menn mister respekten for en kvinnne om hun er veldig frigjort i sengen. Hvis han får lov til å gjøre nesten hva som helst, og hun slipper seg løs og blottlegger seg fullstendig for han. Er det noe i det at en kvinne skal være søt og dydig, helst si pent nei til analsex, nekte å suge han under fotballkampen og må la seg overtale til det meste av morsomme kinky ting, istedenfor å si ja med en gang? Hvis hun er med på det meste, tenker du automatisk at hun må være slutty? Går du ut ifra at hun har titalls med partnere bak seg og hvordan påvirker det ditt syn på henne? Tror du det er mulig å være frigjort i sengen uten å være "løs"? Anonym poster: fa2bea11775b6f60252231f0368da6eb Er ikke det alles drømmedame da? Vel og merke så sant hun ikke er det du kaller "løs" da og har seg med gud og hvermansen, så er det jo bare med en jente som liker sex og er med på det meste med en partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå